Performancing Metrics

نارضایتی اوباما از مخالفان توافق هسته‌ای | اتاق خبر
کد خبر: 124331
تاریخ انتشار: 31 تیر 1394 - 14:14
اتاق نیوز - رییس‌جمهور آمریکا در واکنش به مخالفت‌ها با توافق هسته‌ای گفت: منتقدان فکر می‌کنند اگر فقط دیک چنی، معاون رییس‌جمهور پیشین آمریکا به مذاکره می‌رفت، هم
اتاق نیوز - رییس‌جمهور آمریکا در واکنش به مخالفت‌ها با توافق هسته‌ای گفت: منتقدان فکر می‌کنند اگر فقط دیک چنی، معاون رییس‌جمهور پیشین آمریکا به مذاکره می‌رفت، همه چیز خوب بود.
به گزارش اتاق نیوز به نقل از خبرگزاری آسوشیتدپرس، باراک اوباما، رییس‌جمهور آمریکا در گفت‌وگو با برنامه دیلی‌شو با ابراز نارضایتی خود از مخالفت‌ها با توافق هسته‌ای ایران و گروه 1+5 گفت که منتقدان فکر می‌کنند باید دیک چنی را پای میز مذاکره با ایرانی‌ها می‌فرستادند و اگر چنین اتفاقی می‌افتاد، حتما همه چیز خوب بود. اوباما ادامه داد: ایران یک دشمن ضد آمریکایی و ضد اسراییلی است اما شما با دشمنان‌تان صلح نمی‌کنید. لازم نیست آمریکا توافق هسته‌ای با ایران را متوقف کند چون رییس‌جمهور بعدی با وجود این توافق گزینه‌های بیش‌تری دارد. وی هم‌چنین مخالفان داخلی‌اش را خطاب قرار داد و تاکید کرد: من می‌دانم که میز ریاست جمهوری را بدون راضی نگه داشتن همه ترک خواهم کرد اما آمریکا از روزی که من به این دفتر آمدم وضعیت بهتری دارد. اوباما در ادامه از توافق هسته‌ای دفاع کرد و بدون توجه به ماهیت صلح‌آمیز برنامه هسته‌ای یاران و گزارش‌های آژانس در تایید آن گفت: که با این توافق مانع از دستیابی ایران به سلاح هسته‌ای شده‌ایم. گفت‌وگوی کامل باراک اوباما با این برنامه تلویزیونی قرار است عصر امروز (چهارشنبه) پخش شود.
کلید واژه ها :
مطالب مرتبط
نظرات
ADS
ADS
پربازدید