Performancing Metrics

مصرف روزانه بنزین از مرز 93 میلیون لیتر گذشت | اتاق خبر
کد خبر: 124362
تاریخ انتشار: 31 تیر 1394 - 15:10
اتاق نیوز- میانگین مصرف روزانه بنزین کشور پس از پایان ماه مبارک رمضان و آغاز موج سفرهای تابستانی، افزایش چشمگیری یافته و به رقم ٩٣ میلیون و ٣٠٠ هزار لیتر رسید....
اتاق نیوز- میانگین مصرف روزانه بنزین کشور پس از پایان ماه مبارک رمضان و آغاز موج سفرهای تابستانی، افزایش چشمگیری یافته و به رقم ٩٣ میلیون و ٣٠٠ هزار لیتر رسید.
به گزارش اتاق نیوز به نقل از ایرنا، مصرف بنزین کل کشور در بازه زمانی ٢٠ تا ٢٦ تیرماه سال جاری، ٥١٧ میلیون و ٢٠٠ هزار لیتر بود که در قیاس با هفته پیش از آن (٤٥٥ میلیون و یکصد هزار) ٦٢ میلیون و یکصد هزار لیتر افزایش یافته است. در بازه زمانی یادشده، میانگین مصرف روزانه بنزین کشور با هشت میلیون و ٨٧١ هزار لیتر افزایش نسبت به هفته پیش، به ٧٣ میلیون و ٨٨٥ هزار لیتر رسید. بیشترین میزان مصرف این فرآورده با ٩٣ میلیون و ٣٠٠ هزار لیتر به روز پنجشنبه (٢٥ تیرماه) و کمترین آن با ٦٣ میلیون و ٩٠٠ هزار لیتر به روز شنبه (٢٠ تیرماه) مربوط می شود. بیشترین میزان مصرف بنزین کشور، متعلق به روز پنجم خردادماه سال جاری است به طوری که در آن روز میزان مصرف بنزین با افزایش حدود 35 میلیون لیتری به رکورد تاریخی حدود 110 میلیون لیتر دست یافت.
کلید واژه ها :
مطالب مرتبط
نظرات
ADS
ADS
پربازدید