Performancing Metrics

لنزهای رنگی تولید داخل، قابل رقابت با نمونه های گران قیمت خارجی | اتاق خبر
کد خبر: 124800
تاریخ انتشار: 3 مرداد 1394 - 14:46
رئیس اتحادیه سازندگان و فروشندگان عینک تهران با اعلام اینکه 15درصد از لنزهای موجود در بازار تولید داخل است؛ گفت: لنزهای استاندارد تولید داخل از لحاظ کیفیت قابل رقابت ...
رئیس اتحادیه سازندگان و فروشندگان عینک تهران با اعلام اینکه 15درصد از لنزهای موجود در بازار تولید داخل است؛ گفت: لنزهای استاندارد تولید داخل از لحاظ کیفیت قابل رقابت با نمونه های خارجی گران قیمت است.
حمید ثابت قدم در گفت گو با اتاق نیوز ادامه داد: لنزهای تماسی استاندارد با تاریخ انقضاء یک ساله؛ از 30000 تا 150000 تومان در بازار عرضه می شود و از طرفی متأسفانه فروش لنزهای بی کیفیت با قیمت های بسیار ناچیز؛ سلامت چشمان خیلی از مصرف کنندگان را به خطر انداخته است. وی با بیان اینکه بسیاری از داروخانه ها و فروشندگان لوازم آرایشی بدون تجویز پزشک اقدام به فروش لنزهای تماسی بی کیفیت می کنند؛ گفت: ساخت عینک بدون حضور مسئول فنی در مطب و واحدهای صنفی فاقد پروانه کسب؛ تخلف محسوب می شود. آمار ساخت عینک بدون در نظر گرفتن استانداردهای لازم روبه افزایش است و  مردم باید توجه داشته باشند که عینک و لنز مورد نیاز خود را از واحدهای صنفی دارای مجور کسب خریداری کنند. برگزاری دوره های علوم عینک سازی پیشرفته رئیس اتحادیه فروشندگان عینک تهران در بخش دیگری از برگزاری دوره های آموزش عینک سازی در سه سطح مقدماتی، متوسطه و عالی توسط این اتحادیه خبر داد و اظهار داشت: طی امضای تفاهم نامه بین اتحادیه و یک متخصص علوم شیشه مقرر شد دوره های علوم عینک سازی پیشرفته اختصاصی به صورت پیوسته مطابق با سرفصلهای استاندارد بین المللی حرفه ای با ارائه گواهی آکادمی علوم عینک سازی اروپا برگزار شود و در پایان به حاضرین در کلاس؛ مدرک بین المللی عینک سازی اعطا شود.
مطالب مرتبط
نظرات
ADS
ADS
پربازدید