Performancing Metrics

علاوی، عربستان را به تلاش برای براندازی دولت العبادی متهم کرد | اتاق خبر
کد خبر: 124871
تاریخ انتشار: 3 مرداد 1394 - 19:00
اتاق نیوز - معاون رئیس‌جمهور عراق در دیدار با سیاستمداران لبنانی تاکید کرد که عربستان برای سرنگونی دولت حیدر العبادی و تکمیل اقداماتش جهت براندازی نظام بشار اسد تل
اتاق نیوز - معاون رئیس‌جمهور عراق در دیدار با سیاستمداران لبنانی تاکید کرد که عربستان برای سرنگونی دولت حیدر العبادی و تکمیل اقداماتش جهت براندازی نظام بشار اسد تلاش می‌کند.
به گزارش اتاق نیوز به نقل از ایسنا؛ به نوشته روزنامه الاخبار لبنان، ایاد علاوی، معاون رئیس‌جمهور عراق که به لبنان سفرکرده با برخی سیاستمداران این کشور از جمله تمام سلام، نخست‌وزیر لبنان و فواد سنیوره، رئیس فراکسیون "المستقبل" دیدار و درخصوص واکنش عربستان به متن توافق هسته‌ای ایران و غرب گفت‌وگو کرد. وی تاکید کرد که عربستان مقابله با محور مقاومت، از لبنان تا عراق، سوریه و یمن را برای ضربه زدن به ایران در منطقه و ممانعت از سود بردن ایران از توافقنامه هسته‌ای و همچنین دگرگون کردن اوضاع در «وقت تلف شده» شدت خواهد بخشید. وی همچنین تاکید کرد که علاوی برای سرنگونی دولت حیدر العبادی، نخست‌وزیر عراق و تکمیل اقدامات خود برای براندازی دولت بشار اسد، رئیس‌جمهوری سوریه و به حاشیه راندن و محاصره حزب‌الله لبنان و هم‌پیمانانش تلاش می‌کند.
مطالب مرتبط
نظرات
ADS
ADS
پربازدید