Performancing Metrics

بررسی نرخ جدید کرایه سرویس مدارس امروز در شورای شهر تهران | اتاق خبر
کد خبر: 125049
تاریخ انتشار: 4 مرداد 1394 - 11:14
اتاق نیوز - رئیس سازمان تاکسیرانی شهر تهران اعلام کرد که افزایش نرخ کرایه سرویس مدارس در جلسه امروز(یکشنبه) شورای شهر تهران بررسی می‌شود....
اتاق نیوز - رئیس سازمان تاکسیرانی شهر تهران اعلام کرد که افزایش نرخ کرایه سرویس مدارس در جلسه امروز(یکشنبه) شورای شهر تهران بررسی می‌شود.
میثم مظفر با اشاره به تعیین تکلیف لایحه افزایش نرخ سرویس مدارس در جلسه امروز (یکشنبه) شورای شهر تهران گفت: بر اساس نرخ مصوب شورای شهر که تا ظهر امروز مشخص می‌شود، پروژه ساماندهی رانندگان سرویس‌های مدارس آغاز می شود. وی با بیان اینکه سال گذشته 10 هزار راننده سرویس مدرسه تحت آموزش قرار گرفت، گفت: امسال نیز رانندگان سرویس مدارس ملزم به شرکت‌ در کلاس‌های آموزشی هستند و بر همین اساس شش ساعت تحت عناوین مختلف درسی همچون آشنایی با قوانین راهور، کاهش استرس، اخلاق حرفه‌ای و ... قرار خواهند گرفت. رئیس سازمان تاکسیرانی شهر تهران با بیان اینکه علاوه بر الزام رانندگان سرویس مدارس به آموزش، بیمه کامل سرنشینان سرویس نیز مورد توجه قرار گرفته است، گفت: به والدین توصیه می شود که حتما سرویس‌هایی را برای فرزندانشان انتخاب کنند که دارای برچسب سرویس مدرسه باشند؛ چرا که از رانندگانی که خورویشان دارای برچسب است انواع آزمایشات از جمله اعتیاد و همچنین گواهی عدم سوء سابقه اخذ خواهد شد و این رانندگان در حالی برچسب سرویس مدرسه دریافت می‌کنند که آموزش‌های مختلف را طی کرده باشند. مظفر با اشاره به پیشنهاد افزایش 25 درصدی نرخ سرویس مدارس از سوی شهرداری تهران گفت: معتقدیم نرخ سرویس مدارس با واقعیت منطبق نیست و بسیاری از مدارس نرخ بیشتری از مصوبه شورای شهر از والدین دریافت می‌کنند. مظفر در پاسخ به این سوال که مسئولیت نظارت بر وجوه دریافتی از خانواده‌ها در خصوص سرویس مدارس چه سازمانی است افزود: مسئولیت نظارت برعهده آموزش و پرورش است و باید این سازمان به تمامی مدارس ابلاغ کند که پیمانکاران نمی‌توانند بیشتر از مصوبه شورای شهر از والدین مبلغی بابت سرویس مدارس فرزندانشان دریافت کنند. رئیس سازمان تاکسیرانی شهر تهران با بیان اینکه در بررسی‌های انجام شده در دو کمیسیون تخصصی شورای شهر، افزایش حدودا 20 درصدی نرخ کرایه سرویس مدارس تصویب شده است گفت: امیدواریم با تصویب این نرخ در جلسه امروز شورای شهر تهران بتوانیم هرچه سریعتر اقدامات خود را در راستای ساماندهی و آموزش رانندگان سرویس مدارس انجام دهیم چرا که با توجه به نزدیک شدن به تعطیلات شورای شهر نیازمند آن هستیم تا هرچه زودتر نرخ مصوب شورا مشخص شود تا بتوانیم اقدامات خود را آغاز کنیم.
مطالب مرتبط
نظرات
ADS
ADS
پربازدید