Performancing Metrics

قوانین سخت اداره اماکن برای متقاضیان مجوز کسب در کرمان | اتاق خبر
کد خبر: 125393
تاریخ انتشار: 5 مرداد 1394 - 12:32
اتاق نیوز - رئیس اتاق اصناف کرمان با اعلام اینکه جمع کثیری از  متقاضیان پروانه کسب در سطح استان، به دلیل قوانین سخت اداره اماکن در انتظار قانونمند کردن فعالیت صنفی خ
 
اتاق نیوز - رئیس اتاق اصناف کرمان با اعلام اینکه جمع کثیری از  متقاضیان پروانه کسب در سطح استان، به دلیل قوانین سخت اداره اماکن در انتظار قانونمند کردن فعالیت صنفی خود هستند؛ گفت: برخی آئین نامه های صدور مجوز کسب اداره اماکن نیاز به بازنگری دارد.
یوسف جعفری در گفت و گو با اتاق نیوز ادامه داد: به طور مثال اداره اماکن مجوز فعالیت در کنار برخی مجموعه های فرهنگی و ورزشی را برای فرد صنفی صادر نمی کند و برخی بنگاه های صنفی همچون مکانیک و آرایشگاه های زنانه نمی توانند در مسیرهای پرترافیک و میدان ها فعالیت کنند. وی با اعلام اینکه متأسفانه قوانین سخت و دست و پاگیر در سطح استان بیشتر متوجه اصناف است، اعلام کرد: مجوز فعالیت به موسسات مالی و اعتباری به ساده ترین شکل در هر مکانی داده می شود اما افرادی که به دنبال قانونی کردن فعالیت خود هستند باید درگیر بروکراسی اداری شوند. رئیس اتاق اصناف کرمان در بخش دیگری با بیان اینکه بیش از 22000 واحدصنفی در سطح استان دارای پروانه کسب هستند، اظهار کرد: مهم ترین مشکل تولیدکننده و مردم در این استان، کمبود نقدینگی است و دولت باید برای حل این چالش اقتصادی برنامه ریزی های کارشناسی شده ای ارائه کند.
مطالب مرتبط
نظرات
ADS
ADS
پربازدید