Performancing Metrics

رفع محدودیت سرعت اینترنت در ترافیک داخلی ADSL | اتاق خبر
کد خبر: 125588
تاریخ انتشار: 6 مرداد 1394 - 08:03
اتاق نیوز - یک شرکت انتقال داده اعلام کرد: هم‌اکنون حجم مطلوبی از ترافیک مورد استفاده کاربران ایرانی به صورت داخلی تامین می‌شود و از این رو محدودیت قانونی در سرعت در...
اتاق نیوز - یک شرکت انتقال داده اعلام کرد: هم‌اکنون حجم مطلوبی از ترافیک مورد استفاده کاربران ایرانی به صورت داخلی تامین می‌شود و از این رو محدودیت قانونی در سرعت در بخش ترافیک درون شبکه برای مشترکان ADSL حاکم نیست.

یک شرکت انتقال داده اعلام کرد: با انتقال میزبانی‌ بسیاری از سایت‌های پرمراجعه ایرانی به داخل کشور، در حال حاضر حجم مطلوبی از ترافیک مورد استفاده کاربران ایرانی به صورت داخلی تامین شده و از این رو محدودیت قانونی در سرعت ترافیک درون شبکه برای مشترکان ADSL حاکم نیست.

به این ترتیب با شرایط جدید فراهم شده، مشترکان ADSL از خدمات حذف محدودیت سرعت درون شبکه‌‌ای، بهره گیری از سرعت دانلود بالاتر از سرعت اسمی در داخل شبکه و سرورهای داخل کشور، بهره مند شده‌اند.

آسیاتک اعلام کرد: با این شرایط همچنین امکان کاهش قیمت سرویس اینترنت نیز فراهم شده و تا 2 مهر سرویس یک‌ساله 10 گیگ با سرعت 4 مگ (از ساعت 1 تا 6 صبح با 80 درصد تخفیف) به قیمت 25 هزار و 900 تومان واگذار می‌شود.

منبع: فارس

کلید واژه ها :
مطالب مرتبط
نظرات
ADS
ADS
پربازدید