Performancing Metrics

اصلاح 10 ماده از قانون نظام صنفی/ سیاست های مالیاتی مغایر با اقتصاد مقاومتی است | اتاق خبر
کد خبر: 125753
تاریخ انتشار: 6 مرداد 1394 - 12:42
اتاق نیوز - عضو هیأت رئیسه اتاق اصناف ایران با اعلام اینکه 10ماده از متن قانون نظام صنفی تغییر خواهد کرد، گفت: مهم ترین اصلاحات انجام شده در این قانون مربوط به مباحث ما
اتاق نیوز - عضو هیأت رئیسه اتاق اصناف ایران با اعلام اینکه 10ماده از متن قانون نظام صنفی تغییر خواهد کرد، گفت: مهم ترین اصلاحات انجام شده در این قانون مربوط به مباحث مالی اتاق های اصناف، اتحادیه ها و صدور مجوزهای کسب است.
مجتبی صفایی در گفت و گو با اتاق نیوز افزود: اجلاس سراسری اتاق اصناف اواخر مرداد ماه برگزار خواهد شد و پس از تصویب موارد اصلاحی توسط نمایندگان اتاق ها در این جلسه، این متن با هماهنگی دولت جهت تصویب در دستور کار مجلس قرار خواهد گرفت. وی با بیان اینکه قانون جدید نظام صنفی پاییز سال جاری آماده ابلاغ به اصناف کشور است، تصریح کرد: هدف اصلی تغییر در برخی آئین نامه های این قانون در جهت بهبود فضای کسب و کار صنوف کشور است. سازمان امور مالیاتی با واقعیت ها کنار نمی آید عضو هیأت رئیسه اتاق اصناف ایران در واکنش به اختلافات پیش آمده بین اتاق اصناف و سازمان امور مالیاتی اعلام کرد: این سازمان قصد ندارد با واقعیت ها کنار بیاید. تمرکز خود را بر روی اقتصادهای خرد قرار داده است و به اخذ مالیات از بنگاه های اقتصادی شناسنامه دار اکتفا کرده است. صفایی با بیان اینکه اراده قوی برای شناسایی فراریان مالیاتی وجود ندارد، ادامه داد: بازار در رکود به سر می رود. از طرفی بارمالیاتی افزایش می یابد که این رویه عادلانه نیست و اقدامات کارشناسی نشده برخی دستگاه با شعار اتصاد مقاومتی مغایرت دارد. وی تأکید کرد: به طورقطع اگر مسئولان سازمان مالیات مشمولان مفاد قرارداد توافق شده را از لیست خارج کند، بازار به این اقدام واکنش نشان خواهد داد.
مطالب مرتبط
نظرات
ADS
ADS
پربازدید