Performancing Metrics

در جنگ علیه تروریسم یک قدم هم عقب نمی‌کشیم | اتاق خبر
کد خبر: 125810
تاریخ انتشار: 6 مرداد 1394 - 15:04
اتاق نیوز - رئیس‌جمهوری ترکیه ضمن تاکید بر اینکه آنکارا در مقابل داعش و حزب کارگران کردستان عقب‌نشینی نخواهد کرد گفت: ادامه روند صلح با کسانی که وحدت ملی ما را در معر...
اتاق نیوز - رئیس‌جمهوری ترکیه ضمن تاکید بر اینکه آنکارا در مقابل داعش و حزب کارگران کردستان عقب‌نشینی نخواهد کرد گفت: ادامه روند صلح با کسانی که وحدت ملی ما را در معرض خطر قرار می‌دهند غیر ممکن است.
به گزارش اتاق نیوز به نقل از سایت اینترنتی النشره، رجب طیب اردوغان، رئیس‌جمهوری ترکیه در کنفرانس مطبوعاتی پیش از سفرش به چین گفت: ما در جنگ خود علیه تروریسم یک گام هم به عقب برنخواهیم داشت و در مقابل داعش و حزب کارگران کردستان (پ.ک.ک) عقب نشینی نخواهیم کرد. وی افزود: محال است که روند صلح را با کسانی ادامه دهیم که وحدت ملی ما را در معرض خطر قرار می‌دهند. اردوغان درخصوص ایجاد منطقه حائل در شمال سوریه نیز گفت: ما برای اتخاذ گام نخست ایجاد منطقه امن تلاش می‌کنیم. هدف ما ایجاد پایگاه و مناسب کردن فضا برای ایجاد منطقه امن است. در مرحله اول باید این منطقه را از تروریست‌های داعش پاکسازی کنیم و بعد زیرساخت آن را برپا کنیم. ایجاد منطقه امن در شمال سوریه این امکان را به حدود 1.7 میلیون آواره سوری در ترکیه می‌دهد که به مناطق خود بازگردند. جنگنده‌های ترکیه از روز جمعه گذشته و به دنبال حمله تروریستی اخیر داعش به این کشور حملاتی را علیه پایگاه‌های داعش در مرز با سوریه و حزب کارگران کردستان در شمال عراق آغاز کرده‌اند.
کلید واژه ها :
مطالب مرتبط
نظرات
ADS
ADS
پربازدید