Performancing Metrics

ارتش آلمان به تونس تجهیزات نظامی می‌دهد | اتاق خبر
کد خبر: 126132
تاریخ انتشار: 7 مرداد 1394 - 15:38
اتاق نیوز - در پی حملات تروریستی که گردشگران را در تونس هدف قرار داد،‌ ارتش آلمان تجهیزات نظامی به ارزش 1/2 میلیون یورو به تونس می‌دهد....
اتاق نیوز - در پی حملات تروریستی که گردشگران را در تونس هدف قرار داد،‌ ارتش آلمان تجهیزات نظامی به ارزش 1/2 میلیون یورو به تونس می‌دهد.
به گزارش اتاق نیوز به نوشته روزنامه مصری الیوم السابع، در حاشیه سفر خانم "اورسلا فون درلاین"، وزیر دفاع آلمان به تونس اعلام شد که نیروهای مسلح تونس از حوض شناور برای حفاظت از قایق‌ها و همچنین قایق گشت زنی، پنج کامیون کوچک، سه هزار کلاه و 700 دوربین دوکاره برخوردار خواهند شد. قرار است وزیر دفاع آلمان با "باجی قائد السبسی"، رئیس جمهوری تونس و "فرحات الحرشانی"، وزیر دفاع و تعدادی از نمایندگان پارلمان تونس دیدار داشته باشد. دولت آلمان همچنین چگونگی حمایت از تونس در تامین امنیت مرزهایش با لیبی که طول آن به 600 کیلومتر می‌رسد، بررسی می‌کند. هنوز مشخص نشده است که تا به کجا ارتش آلمان در حمایت از تامین امنیت مرزهای تونس مشارکت خواهد داشت. تونس در اواخر ژوئن گذشته شاهد یک حمله تروریستی به گردشگاه ساحلی سوسه بود که به کشته شدن 38 گردشگر انجامید. همچنین بیش از 20 گردشگر در حمله تروریستی دیگری به موزه باردو در پایتخت تونس در مارس گذشته کشته شدند.
کلید واژه ها :
مطالب مرتبط
نظرات
ADS
ADS
پربازدید