Performancing Metrics

فرصت های سرمایه گذاری را قربانی اختلافات حزبی نکنیم | اتاق خبر
کد خبر: 126278
تاریخ انتشار: 9 مرداد 1394 - 10:00
اتاق نیوز- سید محمد غرضی در گفت و گو با خبرنگار اتاق نیوز در رابطه با این که تعدادی از نمایندگان پیگیری و بررسی توافقنامه هسته‌ای در کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی ر
اتاق نیوز- سید محمد غرضی در گفت و گو با خبرنگار اتاق نیوز در رابطه با این که تعدادی از نمایندگان پیگیری و بررسی توافقنامه هسته‌ای در کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی را خواستار شده اند؛گفت: این مشکلات بیشتر جنگ میان احزاب است و افرادی که در دولت پیشین صاحب قدرت بودند در حال حاضر منافع خود را در مخالفت با دولت کنونی می بینند.
وزیر پست و تلگراف دولت سازندگی افزود: این درگیری های درونی نه تنها تاثیر مثبتی ندارد بلکه منجر به تضعیف چهره احزاب و سیاستمداران  در میان مردم می شود. وی با مقایسه پیشینه مشارکت پرشور مردم ایران در سال های نخست جمهوری اسلامی و آخرین انتخابات ریاست جمهوری به تفاوت آشکار آن اشاره  کرد و علت این بی میلی مردم را همین اختلافات درونی اعلام داشت. غرضی با اشاره به این که توافق هسته ایی در شرایط کنونی بهترین فرصت برای بهبود شرایط ایران است تاکید کرد: ما یک ملت هستیم و باید برای پیشبرد اهداف جمهوری اسلامی ایران متحد شویم.پرداختن به منافع شخصی در حال حاضر معنایی ندارد. ما ملتی هستیم که کشوری چون ایالت متحده آمریکا را وادار به عقب نشینی کردیم پس نباید این فرصت را به دلیل اختلافات درونی از دست بدهیم. وی در پایان تصریح کرد: برای این که بتوانیم در عرصه سیاست بین المللی با قدرت به مسیر خود ادامه دهیم باید قبل از هر کاری به شرایط داخلی سر و سامان دهیم.
مطالب مرتبط
نظرات
ADS
ADS
پربازدید