Performancing Metrics

میتسوبیشی میراژ 2016 در راه بازار ایران | اتاق خبر
کد خبر: 127878
تاریخ انتشار: 15 مرداد 1394 - 12:02
اتاق نیوز- میراژ‌، هاچ‌بک شهری میتسوبیشی که اخیرا به بازار ایران راه یافته است‌، بزودی با مدل 2016 و آپشن های جدید توسط آرین موتور ، نماینده رسمی میتسوبیشی موتورز ژاپ...
اتاق نیوز- میراژ‌، هاچ‌بک شهری میتسوبیشی که اخیرا به بازار ایران راه یافته است‌، بزودی با مدل 2016 و آپشن های جدید توسط آرین موتور ، نماینده رسمی میتسوبیشی موتورز ژاپن به بازار عرضه می‌شود.
به نقل از روابط عمومی شرکت آرین موتور ، نماینده رسمی میتسوبیشی موتورز ژاپن، میراژ‌، هاچ‌بک شهری میتسوبیشی که اخیرا به بازار ایران راه یافته است‌، بزودی با مدل 2016 و آپشن های جدید توسط آرین موتور، به بازار عرضه می شود . میراژ کم‌ مصرف‌ترین خودرو بازار ایران با مصرف جاده 3.9 لیتر، مصرف شهری کمتراز 5 لیتر و درنهایت مصرف ترکیبی 4.6 در 100کیلومتر است. دلایل مصرف سوخت پایین میراژ را در این 3 عامل باید بررسی کرد:
  1. استفاده ازگیربکس اتوماتیک CVT که درحدود 20‌ تا 30 درصد نسبت به گیربکس‌های اتوماتیک معمولی درکاهش مصرف سوخت موثر است‌.
  2. استفاده از فرمان تمام الکتریکی EPS است که هیچ نیرویی از موتور نمی‌گیرد و نیروی الکتریکی مورد نیاز خود را به ‌جای پولی اصلی موتور از دینام تهیه می‌کند. در حالی که رقبای میراژ از سیستم فرمان هیدرولیکی عادی استفاده می کنند.
  3. ضریب آیرودینامیک مناسب میراژ است که درسرعت‌های بالا به شدت درکاهش مصرف سوخت موثراست‌. میتسوبیشی ادعا دارد که در طراحی اسپویلر (باله) قسمت انتهای سقف و لبه بالای درب صندوق این خودرو از پیشرفته ترین تکنولوژی های طراحی به کمک تونل باد استفاده کرده است که تاثیر زیادی در کاهش ضریب آیرودینامیک این خودرو داشته است.
همچنین در پایداری و چسبندگی قسمت عقب این خودرو بسیار تاثیر گذار بوده است . فرمان تمام الکتریکی این خودرو علاوه بر کاهش مصرف سوخت تاثیر زیادی برافزایش هندلینگ و فرمان پذیری این خودرو داشته است . فرمان تمام الکتریکی فرمان پذیری لذت بخشی را برای این خودرو رقم زده است . همچنین در ترافیک سنگین درون شهری آسایش و راحتی راننده را فراهم می آورد . بدین نحو پارک کردن با میراژ نسبت به رقبایش عملی راحت و روان‌تر است. طبق اعلام آرین موتور نماینده رسمی میتسوبیشی در ایران میراژ 2016 با مشخصات جدیدی همچون سنسور پارک عقب، دوربین دنده عقب با نمایشگر بر روی آینه وسط و همچنین آینه الکتروکرومیک به بازار ایران عرضه خواهد شد. آرین موتور اعلام کرده است که بزودی فروش میراژ 2016 را با قیمتی و شرایط فروش کاملا رقابتی آغاز خواهد کرد .
مطالب مرتبط
نظرات
ADS
ADS
پربازدید