Performancing Metrics

مجوز پروازهای فوق‌العاده "آسمان" تعلیق شد | اتاق خبر
کد خبر: 129185
تاریخ انتشار: 21 مرداد 1394 - 11:29
اتاق نیوز - به دنبال انتشار خبر تاخیر بیش از 10 ساعته پرواز تهران به اهواز، سازمان هواپیمایی به شرکت هواپیمایی این پرواز تذکر کتبی داد....
اتاق نیوز - به دنبال انتشار خبر تاخیر بیش از 10 ساعته پرواز تهران به اهواز، سازمان هواپیمایی به شرکت هواپیمایی این پرواز تذکر کتبی داد.
مسافران پرواز 832 هواپیمایی آسمان که بنا بود ساعت 14:30 روز شنبه 17 مرداد فرودگاه مهرآباد تهران را به مقصد اهواز ترک کنند، پس از حدود 10 ساعت تاخیر مطلع شدند این پرواز از سوی شرکت هواپیمایی لغو شده است. این در حالی بود که در طول تمام ساعات تاخیر نه تنها توضیحی از سوی مسولان هواپیمایی به مسافران ارائه نشد که حتی دلیل اصلی لغو پرواز نیز اعلام نشد. در نهایت سه روز پس از انتشار خبر این تاخیر 10 ساعته و اعتراض مسافران به عدم پاسخ گویی از سوی ایرلاین متصدی پرواز، سازمان هواپیمایی کشوری در اطلاعیه ای رسمی به آن واکنش نشان داد. روابط عمومی سازمان هواپیمایی اعلام کرد: در پی تاخیر 10ساعته پرواز تهران- اهواز شرکت هواپیمایی آسمان که به نارضایتی مسافران این پرواز منجر شده بود، سازمان هواپیمایی صدور مجوز پروازهای فوق العاده این شرکت را تعلیق کرد و به این ایرلاین تذکر کتبی داد. این سازمان تصریح کرده است: با توجه به عدم توجه آن شرکت به دستورالعمل ها و مقررات اعلامی سازمان هواپیمایی کشوری، پاسخگویی نامناسب مسئولان شرکت هواپیمایی آسمان و تاخیر طولانی مدت پروازهای این شرکت در هفته های گذشته، سازمان هواپیمایی کشوری بارها خواستار تغییر در نحوه برنامه ریزی و تعامل مناسب با مسافران به ویژه در مواقع بروز تاخیر پرواز شد. به همین دلیل به دنبال عدم برنامه‌ریزی منظم پروازها، اطلاع رسانی و پاسخگویی نامناسب به مسافران، دفتر نظارت بر فرودگاه‌ها، شرکت ها و موسسات هوانوردی سازمان هواپیمایی تا اطلاع ثانوی صدور مجوز پروازهای جدید و فوق العاده شرکت هواپیمایی آسمان را به حالت تعلیق درآورد.
مطالب مرتبط
نظرات
ADS
ADS
پربازدید