Performancing Metrics

حمله خمپاره‌ای تکفیریها به حلب | اتاق خبر
کد خبر: 130181
تاریخ انتشار: 25 مرداد 1394 - 06:43
اتاق نیوز - پایان آتش بس ۷۲ دو ساعته در شهر استراتژیک الزبدانی واقع در حومه دمشق و حمله خمپاره‌ای گروه های تروریستی به حومه حلب از آخرین اخبار امنیتی سوریه است. ...
اتاق نیوز - پایان آتش بس ۷۲ دو ساعته در شهر استراتژیک الزبدانی واقع در حومه دمشق و حمله خمپاره‌ای گروه های تروریستی به حومه حلب از آخرین اخبار امنیتی سوریه است.
به گزارش اتاق نیوز به نقل از پایگاه النشره، آتش بس ۷۲ ساعته که به دنبال مذاکرات دولت سوریه با افراد مسلح مستقر در شهر الزبدانی از چهارشنبه هفته گذشته برقرار شده بود، امروز به پایان رسید.
تاکنون دولت سوریه و مخالفان توافق جدیدی مبنی بر تمدید زمان آتش بس نداشته اند. از سوی دیگر، تروریست های تکفیری مدرسه ای در منطقه «کوی سیف الدوله» واقع در حومه استان حلب را هدف حملات خمپاره ای قرار دادند که به دنبال آن سه نفر کشته و ۲۱ تَن دیگر به شدت زخمی شدند. در همین حال، جنگنده های ارتش سوریه مواضع و مراکز وابسته به تروریست های داعش در روستای «مدیرا» واقع در حومه دمشق را بمباران کردند. مواضع تکفیریها در منطقه «غرناطه» واقع در حومه استان حمص نیز هدف حملات توپخانه ای ارتش سوریه قرار گرفت. این در حالی است که تلویزیون سوریه از تشدید درگیری ها میان ارتش این کشور و تروریست های تکفیری در روستای «تلبیسه» واقع در حمص خبر می دهد.
کلید واژه ها :
مطالب مرتبط
نظرات
ADS
ADS
پربازدید