Performancing Metrics

پیش از انتخابات بعدی کنار می‌روم | اتاق خبر
کد خبر: 130434
تاریخ انتشار: 25 مرداد 1394 - 15:59
اتاق نیوز - نخست‌وزیر انگلستان درخواست‌های حزب محافظه‌کار را برای تجدید نظر در قولش مبنی بر کناره‌گیری از قدرت پیش از انتخابات 2020 را رد کرد....
اتاق نیوز - نخست‌وزیر انگلستان درخواست‌های حزب محافظه‌کار را برای تجدید نظر در قولش مبنی بر کناره‌گیری از قدرت پیش از انتخابات 2020 را رد کرد.
به گزارش اتاق نیوز به نوشته دیلی تلگراف، دیوید کامرون، نخست‌وزیر انگلستان گفت، یک دهه زمانی کافی و بلندمدت برای نخست‌وزیر بودن است. اظهارات وی در پی گمانه‌زنی‌هایی صورت گرفت که برخی از اعضای حزب محافظه‌کار انگلستان از وی خواستند تا در مساله نامزد نشدن برای دور سوم نخست‌وزیری انگلیس که آن را پیش از انتخابات مه 2015 مطرح کرد، تجدید نظر کند. کامرون در نخستین 100 روز کاری‌اش در دور دوم نخست‌وزیری، به این سوال پاسخ داد که آیا می‌خواهد تغییر نظر بدهد یا خیر و گفت: من صددرصد به آنچه که گفتم پایبند هستم. 10 سال زمان مناسب و طولانی برای نخست‌وزیر بودن است و من روی این حرف مانده‌ام. دولت لندن کارهای زیادی برای انجام دارد و باید به تعهداتش پایبند بماند. یک مانیفست و دستور کار قوی وجود دارد. به نظرم مردم در این مدت شاهد این بوده‌اند که ما به آن چیز‌هایی که گفته بودیم، عمل می‌کنیم و این کارها شامل عدم اخذ مالیات از دستمزدهای حداقلی، ارایه خدمات رفاهی بهتر، پرداخت بهتر و فعالیت‌های دیگر می‌شود. من فکر می‌کنم که ما در آغاز قوی عمل کرده‌ایم.
کلید واژه ها :
مطالب مرتبط
نظرات
ADS
ADS
پربازدید