Performancing Metrics

آمریکا 20 میلیون دلار دیگر کمک نظامی به گرجستان اختصاص می‌دهد | اتاق خبر
کد خبر: 131243
تاریخ انتشار: 28 مرداد 1394 - 10:58
اتاق نیوز - پنتاگون اعلام کرد، ایالات متحده آمریکا در حال بررسی اختصاص 20 میلیون دلار دیگر برای کمک نظامی به گرجستان است....
اتاق نیوز - پنتاگون اعلام کرد، ایالات متحده آمریکا در حال بررسی اختصاص 20 میلیون دلار دیگر برای کمک نظامی به گرجستان است.
به گزارش اتاق نیوز به نقل از خبرگزاری اسپوتنیک، این موضوع توسط وزارت دفاع آمریکا پس از آن مطرح شد که "اشتون کارتر"، وزیر دفاع آمریکا با "تیناتین خیداشلی"، همتای گرجستانی خود در واشنگتن دیدار کرد. رهبران دو طرف درباره کمک امنیتی آمریکا به نیروهای مسلح گرجستان و تامین 20 میلیون دلار مازاد با کمک صندوق کمک‌های مالی اروپا به گفت‌وگو پرداختند. وزیر دفاع آمریکا همچنین اعلام کرد که واشنگتن به همکاری نظامی خود با گرجستان شامل برگزار مانورهای چند جانبه و دو جانبه و آموزش ادامه می‌دهد و به آن پای بند است. وی همچنین به این مساله اشاره کرد که ایالات متحده به همراه متحدانش به تعهدات خود برای پشتیبانی از تفلیس از طریق کمیسیون گرجستان ناتو و بسته توافقی 2014 نشست ولز مربوط به همکاری میان دو کشور پای بند است. نشست روز سه شنبه نخستین دیدار میان وزرای دفاع گرجستان و آمریکا برای گفت‌وگو درباره همکاری‌های دوجانبه دفاعی بود.
مطالب مرتبط
نظرات
ADS
ADS
پربازدید