Performancing Metrics

تشکیل کارگروه مشترک توسط اتاق های سه گانه به منظور مدیریت هیأت های خارجی | اتاق خبر
کد خبر: 131261
تاریخ انتشار: 28 مرداد 1394 - 11:24
اتاق نیوز - مشاور دبیرکل اتاق تعاون تهران گفت: دولت شرایطی فراهم کند تا اتاق های سه گانه بخش خصوصی با تشکیل یک کارگروه مشترک، ورود هیأت های تجاری به ایران را مدیریت کن
اتاق نیوز - مشاور دبیرکل اتاق تعاون تهران گفت: دولت شرایطی فراهم کند تا اتاق های سه گانه بخش خصوصی با تشکیل یک کارگروه مشترک، ورود هیأت های تجاری به ایران را مدیریت کنند.
محمد صادق مفتح در گفت و گو با اتاق نیوز افزود: الزام تشکیل جلسات تخصصی برای معرفی ظرفیت های مجموعه های اقتصادی داخلی و خارجی بیش از پیش احساس می شود. مجموعه های موفق در صنعت داخلی و خارجی با معرفی ظرفیت های خود به یکدیگر، می توانند زمینه های لازم برای احیا اقتصاد کشور و صنعت متبوع خود را  فراهم سازند. این عضو اتاق تعاون اظهار کرد: در زمینه هایی همچون پتروشیمی، نفت و گاز، آلومینیوم، فولاد و خدمات بازرگانی باید مقدمات همکاری های مشترک صورت گیرد. وی با بیان اینکه اقتصاد دولتی باعث شده است تا بخش خصوصی کمتر به تصمیم سازی های اقتصادی ورود کند، گفت: بزرگتری غفلتی که بعد از انقلاب اسلامی در کشور شاهد هستیم در زمینه خدمات بازرگانی و امور مرتبط با آن است. در راستای بهبود فضای تجارت نیازمند همکاری و سرمایه گذاری های بیشتر در حوزه هایی همچون بانک، بیمه، حمل و نقل، نفت، گاز و پتروشیمی با هیأت های تجاری به ویژه شرکای اروپایی هستیم.
مطالب مرتبط
نظرات
ADS
ADS
پربازدید