Performancing Metrics

اوون ویلسون هوادارنش را شگفت زده می‌کند | اتاق خبر
کد خبر: 131808
تاریخ انتشار: 30 مرداد 1394 - 11:25
اتاق نیوز - اوون ویلسون بازیگری که بیشتر در نقش‌های کمدی بازی کرده، قصد دارد مخاطبانش را با فیلم جدیدش با نام «راه فراری نیست» شگفت‌زده کند....
اتاق نیوز - اوون ویلسون بازیگری که بیشتر در نقش‌های کمدی بازی کرده، قصد دارد مخاطبانش را با فیلم جدیدش با نام «راه فراری نیست» شگفت‌زده کند.

به گزارش اتاق نیوز به نقل از تلگراف، ویلسون می‌گوید با بازی در نقش اکشن دوست دارد مخاطبانش را شگفت‌زده کند. این انتخاب برای ویلسون که شباهتی به بازیگرانی چون دوین «راک» جانسون ندارد، کمی عجیب است.

این بازیگر کمدی که برای بازی در فیلم‌هایی چون «به هم زنندگان عروسی»، «زولندر» و «شب در موزه» شهرت دارد و در کمدی های دیگری چون «نیمه شب در پاریس» ظاهر شده در فیلم «راه فراری نیست» در نقش پدری بازی کرده که از خانواده اش در مقابل خطرها محافظت می کند.

این فیلم چند روز پیش برای اولین بار در لس‌آنجلس و با حضور ویلسون ۴۶ ساله و دیگر بازیگران فیلم از جمله پیرس برازنان به نمایش درآمد.

ویلسون در این مراسم گفت فکر می کند مزیت بازی در این فیلم این بود که او چهره مرسومی در این ژانر نیست.  وی افزود: کارگردان و تهیه کننده اصلا نگاهی به شخصیت من به عنوان فردی که مثل «راک» یا دیگران باشد، نداشتند و بیتشر شبیه این بود که خانواده ما در کشوری دیگر با مشکلات ناخواسته ای روبه رو می شود و حالا باید از خودت و بچه هایت محافظت کنی.

دوین جانسون که با «سن آندریاس» در باکس آفیس موفقیت قابل توجهی کسب کرد و در مجموعه «سریع و خشمگین» هم خوش درخشید، در فیلم بعدی‌اش با اقتباسی از «دیده بان ساحل» جلوی دوربین می رود.  در این مراسم دوین جانسون هم گفت: این یک فیلم اکشن غیرمعمول نیست و از این صحنه ها ندارد که من در یک دقیقه بپرم و سوار یک جت شوم، ما می خواستیم این موضوع را به تصویر بکشیم که یک پدر برای نجات بچه هایش چه کار می‌کند.

در این فیلم ویلسون در برابر بازیگر مشهور کمدی لیک بیل بازی کرده و این دو نقش زوجی را تصویر می‌کنند که باید از فرزندانشان در برابر مشکلاتی که در یک کشور آسیایی برایشان پیش آمده محافظت کنند.

این فیلم داستان خانواده یك آمریكایی را تصویر می‌كند كه راهی آسیا شده‌اند و ناگهان با وقوع یك كودتا خود را در مركز خطر می‌بینند. آنها می‌خواهند هر طور شده خود را به سفارت آمریكا برسانند تا امنیت بیشتری داشته باشند.

در مراسم پیش نمایش فیلم پیرس برازنان با سه پسرش شان ۳۱ ساله، دیلان ۱۸ ساله و پاریس ۱۴ ساله شرکت کرده بود.

 این فیلم که به کارگردانی جان اریک دودل متخصص فیلم‌های دلهره‌آور و ترسناک ساخته شده بر مبنای فیلمنامه‌ای از خود وی و برادرش «درو» ساخته شده است.

این فیلم قرار است ۲ سپتامبر (۱۱ شهریور) ۲۰۱۵ همزمان در آمریکا، اروپا و آسیا راهی سینماها شود.

مطالب مرتبط
نظرات
ADS
ADS
پربازدید