Performancing Metrics

عربستان برای چهارمین سال متوالی حجاج سوری را راه نداد | اتاق خبر
کد خبر: 140643
تاریخ انتشار: 23 شهریور 1394 - 14:32
دولت ریاض در ادامه سیاست‌های خصمانه خود علیه سوری‌ها برای چهارمین سال متوالی حجاج این کشور را از ورود به عربستان برای ادای مناسک حج بازداشت....
دولت ریاض در ادامه سیاست‌های خصمانه خود علیه سوری‌ها برای چهارمین سال متوالی حجاج این کشور را از ورود به عربستان برای ادای مناسک حج بازداشت.
به گزارش اتاق نیوز، کمیته عالی حج سوریه اعلام کرد که وزارت حج عربستان از امضای توافق نامه‌های مربوط به سفر حجاج با وزارت اوقاف سوریه سر باز زده و برای چهارمین سال متوالی مانع سفر سوری‌ها به عربستان برای بجا آوردن مناسک حج شده است. به گزارش خبرگزاری رسمی سوریه (سانا)، کمیته عالی حج سوریه دولت ریاض را مسئول منع شهروندان سوری‌ از بجا آوردن مناسک حج و کارشکنی در روند ورود سوری‌ها به عربستان دانست. عربستان که از زمان آغاز بحران سوریه موضع مخالفی را علیه بشار اسد، رئیس‌جمهوری سوریه گرفته است همواره بر لزوم برکناری وی تاکید می‌کند. سعودی‌ها اخیرا یمنی‌ها را نیز از ورود به عربستان و ادای مناسک باز داشته بودند. تعداد زیادی از حجاج یمنی که عربستان مانع عبور آن‌ها از مرزهای خود شده بود در واکنش به لجبازی عربستان هزینه سفر حج خود را به ارتش و کمیته‌های مردمی یمن که درحال مقابله با متجاوزان عربستانی هستند، داده‌اند.
کلید واژه ها :
مطالب مرتبط
نظرات
ADS
ADS
پربازدید