Performancing Metrics

آمادگی کالاهای مازندران برای ورود به نمایشگاه های اروپا | اتاق خبر
کد خبر: 144190
تاریخ انتشار: 31 شهریور 1394 - 13:21
رئیس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی مازندران از آمادگی بخش خصوصی استان برای ورود به نمایشگاه های اروپا خبر داد....

رئیس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی مازندران از آمادگی بخش خصوصی استان برای ورود به نمایشگاه های اروپا خبر داد.

به گزارش اتاق نیوز به نقل از اتاق مازندران، عبدالله مهاجر در نخستین جلسه کمیسیون مشترک بازرگانی، امور گمرکی و حمل و نقل و گردشگری، سرمایه گذاری و نمایشگاهی اتاق بازرگانی مازندران با بیان اینکه برای حمایت جدی بخش خصوصی مسئولیت اتاق بسیار سنگین است، اظهارداشت: با حضور فعالان اقتصادی در نمایشگاه اکتائو قزاقستان به منظور ارائه اقدامات خوب و دستاوردهای مناسب از این نمایشگاه بوده است.

وی با اشاره به سفر هیأت اقتصادی-نمایشگاهی مازندران به قزاقستان، گفت: برای تحقق اقدامات و ایجاد دستاورد های بخش خصوص در قزاقستان باید تلاش و جدیت صورت گیرد.

مهاجر با اشاره به اینکه با موفقیت بخش خصوصی توسعه و آبادانی استان بیشتر خواهد شد، اذعان داشت: حضور در نمایشگاه های کشورهای مختلف باید خروجی خوبی در بخش اقتصادی استان را به همراه داشته باشند.

وی با بیان اینکه اتاق بازرگانی همواره سعی بر ایجاد فضای مناسب برای بخش خصوصی در نمایشگاههای مختلف دارد، افزود: پس از لغو تحریم کامل اقتصادی مازندران با وجود قابلیت ها و ظرفیت های مناسب آماده حضور در نمایشگاه های کشورهای اروپایی را دارد.

مهاجر با اعلام اینکه استاندار به جد پیگیر توسعه صادرات و بخش اقتصادی مازندران است، افزود: جدیت بخش خصوصی در توسعه صادرات در پیگیری بیشتر اتاق بازرگانی موثر خواهد بود.

رئیس کمیسیون تخصصی بازرگانی، امور گمرکی و حمل و نقل اتاق بازرگانی مازندران هم با بیان اینکه تولیدات و غرفه های این استان در نمایشگاه قزاقستان قابل قیاس با دیگر کشورها نبوده است، گفت: مازندران با وجود بندر امیرآباد می تواند با قزاقستان در بحث حمل و نقل دریایی رقابت داشته باشد.

سید محمد جعفری با اعلام اینکه باید در جهت اهداف تجاری استان گام برداریم، اظهارداشت: می بایست عملکرد گروه اعزامی استان در سفر به قزاقستان بازبینی تا برای اهداف مختلف تجاری بکار برده شود.

همچنین علی تقی پور رئیس کمیسیون تخصصی گردشگری، نمایشگاهی، سرمایه گذاری نمایشگاه های اتاق بازرگانی مازندران در این جلسه گفت: پاویون استان مازندران در نمایشگاه قزاقستان در مقایسه با غرفه های دیگر کشورها و استان های دیگر در ارائه محصولات مختلف بسیار ممتاز بوده است.

وی با بیان اینکه در این نمایشگاه تنها از بخش خصوصی استفاده کرده ایم، تصریح کرد: مازندران ۱۳ غرفه در ۱۸۶ متر مکعب مربع در نمایشگاه قزاقستان حضور داشته است.
مطالب مرتبط
نظرات
ADS
ADS
پربازدید