Performancing Metrics

ستاره ۹۱ ساله هالیوود به پیشنهاد بازی کلینت‌ایستوود جواب مثبت داد | اتاق خبر
کد خبر: 144675
تاریخ انتشار: 1 مهر 1394 - 12:15
دوریس دی، ستاره نود و یک ساله عصر طلایی هالیوود پس از پیشنهاد کلینت ایستوود ۸۸ ساله تصمیم گرفت دوران بازنشستگی خود را کنار بگذارد و به سینما برگردد....
دوریس دی، ستاره نود و یک ساله عصر طلایی هالیوود پس از پیشنهاد کلینت ایستوود ۸۸ ساله تصمیم گرفت دوران بازنشستگی خود را کنار بگذارد و به سینما برگردد.
به گزارش اتاق نیوز و به نقل از گاردین دوریس دی ۴۷ سال از سینما دور بوده اما شاید دوباره جلوی دوربین کلینت ایستوود ظاهر شود. دوریس دی فعلا در حال مذاکره با ایستوود است که در همسایگی ای او در کارمل ولی کالیفرنیا سکونت دارد. ایستوود در دیدار اخیر خود فیلمنامه را به او ارایه کرده است. هنوز مشخص نیست چه نقشی به «دی» پیشنهاد شده ولی او از این پیشنهاد راضی و در حال مذاکره برای بازگشت دوباره به سینما است. دوریس دی برای همکاری دو شرط تعیین کرده است: فیلمبرداری در منطقه کارمل ولی باشد و بخشی از سود فیلم به بنیاد خیریه ولفیر که ویژه حیوانات است تعلق بگیرد. آخرین فیلم دوریس در سال  ۱۹۶۸ به نمایش درآمد.

ایستوود پس از  موفقیت «تک تیرانداز آمریکایی» مشغول کار روی فیلمی براساس زندگینامه خلبان چلسی سالنبرگر با نقش آفرینی تام هنکس است. هنوز مشخص نیست که دوریس دی در این فیلم قرار است بازی کند یا پروژه دیگری است.

دوریس دی در فیلم مردی که زیاد می دانستدوریس دی برای نقش آفرینی در «مردی که زیاد می دانست» (آلفرد هیچکاک) و فیلم های کمدی رومانتیکی مانند «صحبت های بالینی» (مایکل گوردون) شهرت داد. او در زمینه آوازخوانی و مجموعه «شوی دوریس دی» هم مشهور است. دوریس دی در سال ۱۹۶۷ نقش خانم رابینسون را در «فارغ التحصیل» (مایک نیکولز) نپذیرفت چون فیلمنامه را نامناسب دید.

دوریس دی پس از بازنشستگی وقت خود را به بنیاد خیریه اش اختصاص داده است.

منبع : مهر

مطالب مرتبط
نظرات
ADS
ADS
پربازدید