Performancing Metrics

اعلام آمادگی کمیته امداد برای دریافت نذورات مردم در «عید قربان» | اتاق خبر
کد خبر: 144694
تاریخ انتشار: 1 مهر 1394 - 11:54
معاون مشارکتهای مردمی کمیته امداد از آمادگی این نهاد برای دریافت گوشت قربانی، جمع‌آوری نذورات و کمک‌های مردم نیکوکار در سراسر کشور در روز عید سعید قربان خبر داد....
معاون مشارکتهای مردمی کمیته امداد از آمادگی این نهاد برای دریافت گوشت قربانی، جمع‌آوری نذورات و کمک‌های مردم نیکوکار در سراسر کشور در روز عید سعید قربان خبر داد.
به گزارش اتاق نیوز، مصطفی خاکسار قهرودی در ارتباط با چگونگی مشارکت خیران در طرح نذر و قربانی همزمان با عید سعید قربان، گفت: هموطنان خیر و نیکوکار کشورمان در روز عید سعید قربان می‌توانند گوشت قربانی و نذورات خود را به پایگاه‌ها و ادارات این نهاد در سطح استانها تحویل دهند تا بین نیازمندان توزیع شود. وی با بیان اینکه هر سال کمیته امداد در عید سعید قربان، گوشت قربانی را در بین خانواده‌های تحت حمایت توزیع می‌کند، اظهار کرد: این نهاد امسال نیز با همکاری امام جماعات، هیات امنای مساجد و معتمدین محلات، نذورات هموطنان را جمع‌آوری و در این روز بین نیازمندان توزیع خواهد کرد. خاکسار در خصوص چگونگی توزیع کمک‌های مردمی به نیازمندان اظهار کرد: بلافاصله بعد از جمع آوری نذورات مردمی، آنها را در اختیار نیازمندان قرار خواهیم داد و تلاش خواهیم کرد گوشت‌های جمع آوری شده و کمک‌های نقدی به نیازمندترین افراد اختصاص یابد. معاون مشارکتهای مردمی کمیته امداد با دعوت مردم متدین و نوعدوست و خیرین برای مشارکت در این سنت حسنه افزود: تلاش می کنیم کمکهای مردمی در روز عید در بین نیازمندان همان محله توزیع شود که در این جهت هماهنگی با نمایندگان ولی فقیه و ائمه جماعات صورت گرفته است.
مطالب مرتبط
نظرات
ADS
ADS
پربازدید