Performancing Metrics

گوگل نکسوس 6P با بدنه‌ فلزی و اندروید مارشملو رسما معرفی شد | اتاق خبر
کد خبر: 147373
تاریخ انتشار: 9 مهر 1394 - 12:51
همه علاقه‌مندان به سیستم عامل اندروید هر ساله منتظر رونمایی از جدیدترین نسخه نکسوس هستند! جذاب‌ترین قسمت محصولات نکسوس، اندروید به کار رفته بر روی آن است که همیشه ج...

همه علاقه‌مندان به سیستم عامل اندروید هر ساله منتظر رونمایی از جدیدترین نسخه نکسوس هستند! جذاب‌ترین قسمت محصولات نکسوس، اندروید به کار رفته بر روی آن است که همیشه جدیدترین نسخه موجود است.

بالاخره پس از انتشار شایعات بی‌شماری در خصوص نکسوس‌های جدید گوگل، لحظاتی پیش نسخه 6P آن معرفی شد. همان‌طور که شایعات پیش از این مطرح شده بود امسال گوگل با دو نکسوس مختلف در بازار حضور پیدا می‌کند که یکی از آن‌ها توسط ال‌جی و دیگری توسط هوآوی تولید شده است.

Google-Nexus-6P-images

بله نکسوس 6P محصولی است که هوآوی آن را تولید نموده است. همانطور که شایعات پیش از آن خبر داده بودند، گوگل با هوآوی برای تولید نکسوس جدیدش به توافق رسیده است و نتیجه این توافق تولید یک اسمارت فون جذاب است. این اسمارت فون 7.3 میلی‌متری از یک باتری قدرتمند 3500 میلی‌آمپری بهره برده است. نکسوس 6P در سه رنگ سفید، آلومینیمی و گرافیتی عرضه می‌شود.

گوگل برای اولین بار در این محصولش از پورت جدید USB Type-C استفاده کرده است. البته این پورت قابل تبدیل است و با رابطی می‌توان آن را به حالت نسل قبل نیز برگرداند. پشت این محصول یک حسگر اثر انگشت وجود دارد البته جلوی این محصول نیز با اسپیکرهای استریو تزیین شده است.

Google-Nexus-6P-images-2

نکسوس 6P از یک صفحه نمایش 5.7 اینچی از نوع AMOLED استفاده کرده و وضوح آن 1440 پیکسل در 2560 پیکسل است. چگالی پیکسلی این محصول 518 پیکسل در هر اینچ است. نکسوس 6P با جدیدترین نسخه اندروید یعنی مارشمالو عرضه می‌شود. این نسخه جدید با بهبودهایی در مصرف باتری اسمارت فون‌های اندرویدی عرضه می‌شود و می‌تواند زمان استندبای اسمارت فون‌ها را کاملا تغییر دهد.

به طور مثال؛ مصرف یک باتری که دو سال از عمرش می‌گذرد در اسمارت فون نکسوس 5، بعد از آپدیت حدود 30 درصد کاهش پیدا خواهد کرد. همچنین از دیگر بهبودهای اندروید مارشمالو می‌توان به بهبود فرامین صوتی اشاره کرد.

دوربین اصلی نکسوس 6P یک نمونه 12.3 مگاپیکسلی قدرتمند بوده که می‌توان آن را یکی از نقاط قوت این نکسوس جدید دانست. این دوربین با بهره‌گیری از سنسور سونی تصاویر بی‌نظیری را ثبت می‌کند. این دوربین می‌تواند در شرایط نور کم نیز، به راحتی بهترین تصاویر را ثبت و ضبط کند. همچنین بهره‌گیری از فلاش دوگانه LED نیز کار را برای کاربران راحت‌تر می‌سازد. دوربین سلفی نکسوس 6P نیز 5 مگاپیکسل قدرت دارد.

Google-Nexus-6P-images-1

گوگل در این مراسم هیچ اطلاعاتی در خصوص سخت افزار این نکسوس را به علاقه‌مندان نداد، اما با توجه به اینکه اکثر شایعات در خصوص این نکسوس‌ها درست بوده است، می‌توان به صورت نیمه قطعی اعلام کرد که بهره‌گیری از پردازنده اسنپدراگون 810 در کنار 3 گیگابایت رم، این نکسوس را تبدیل به یک پرچم‌دار می‌کند و خیال خریداران را از قدرت موجود آن راحت! البته باید بدانیم که در این محصول خبری از اسلات کارت حافظه نخواهد بود.

گوگل فروش نکسوس 6P آنلاک را از ماه آینده در پلی استور خود آغاز می‌کند. شما می‌توانید این محصول را با برچسب قیمت 499 دلار برای مدل 32 گیگابایتی تهیه کنید. نسخه‌های 64 و 128 گیگابایتی نیز با قیمت‌های 549 و 649 دلار عرضه خواهند شد.

منبع: آی تی رسان

مطالب مرتبط
نظرات
ADS
ADS
پربازدید