Performancing Metrics

رسوایی تقلب فولکس واگن همچنان قربانی می گیرد. | اتاق خبر
کد خبر: 149572
تاریخ انتشار: 13 مهر 1394 - 14:36
گروه صنعتی شافلر آلمان در نظر دارد که سهام عرضه شده خود را در بورس را کاهش دهد. این اقدام در پی رسوایی تقلب خودرو های دیزلی فولکس واگن صورت می گیرد....
گروه صنعتی شافلر آلمان در نظر دارد که سهام عرضه شده خود را در بورس را کاهش دهد. این اقدام در پی رسوایی تقلب خودرو های دیزلی فولکس واگن صورت می گیرد.
به گزارش اتاق نیوز به نقل از بلومبرگ بیزنس این شرکت مستقر در هرتسوگن‌آوراخ آلمان روز دوشنبه در بیانیه ای گفت که این شرکت در نظر دارد که 75 میلیون سهام شرکت خود را با فیمتی بین 12 تا 14 یورو عرضه کند. انتظار می رود که این شرکت سهام خود را در تاریخ 9 اکتبر (17 مهر ماه) چهار روز دیرتر از زمان برنامه ریزی شده به بازار سرمایه عرضه کند. این درحالی است که در ابتدا شرکت قصد داشت 166 میلیون سهم عرضه کند. کمپانی فولکس واگن در حال حاضر بزرگترین مشتری شرکت شافلر است و در حال حاضر با سوالاتی از سوی خریداران بالقوه خود درباره رسوایی تقلب در نرم افزار اندازه گیری آلایندگی روبه رو است. در این بین شافلر به سرمایه گذاران خود اطمینان داد که این شرکت در ماجرای رسوایی فولکس واگن نقش و دخالتی ندارد. با این حال کلاوس روزنفلد مدیر اجرایی شافلر می گوید: بازخوردها نشان می دهد که علاقه سرمایه گذاران به سرمایه گذاری در شافلر در طول این ده روز همچنان وجود دارد و با توجه به نوسانات اخیر بازار ما تصمیم گرفته ایم که با همراهی سهام داران خود برای انجام این معامله اقدام کنیم.
مطالب مرتبط
نظرات
ADS
ADS
پربازدید