Performancing Metrics

رئیس اتاق بازرگانی سلیمانیه خواستار بهبود شرایط مرزها شد | اتاق خبر
کد خبر: 149852
تاریخ انتشار: 13 مهر 1394 - 15:45
ریاست اتاق بازرگانی سلیمانیه به منظور تبریک به سرکنسول جدید ایران در سلیمانیه با وی دیدار کرد. در این دیدار سیروان محمد محمود ریاست اتاق بازرگانی سلیمانیه از سوی خود...

ریاست اتاق بازرگانی سلیمانیه به منظور تبریک به سرکنسول جدید ایران در سلیمانیه با وی دیدار کرد. در این دیدار سیروان محمد محمود ریاست اتاق بازرگانی سلیمانیه از سوی خود و اعضای اتاق بازرگانی سلیمانیه انتصاب کنسول جدید را تبریک گفت و ابراز امیدواری کرد که با همکاری های دو جانبه بتوانند تجارت فی مابین را بیش از پیش گسترش داده و برای تسهیل امور بازرگانان و تجار اقدامات عملی بیشتری انجام دهند.

وی همچنین گفت: ارتباط بین ایران و سلیمانیه سابقه ای به درازای تاریخ دارد و این ارتباط همیشه بر روابط اقتصادی دو طرف تاثیر گذار بوده است. اکنون نیز مبادلات بازرگانی بین ایران و سلیمانیه در جریان است و چند مرز بین المللی در این زمینه فعالیت دارد.

رئیس اتاق بازرگانی سلیمانیه از کنسول ایران درخواست کرد تا تلاش کنند در زمینه تسهیل امور بازرگانی فعالیت های بیشتری انجام شده تا بازرگانان میل و رغبت بیشتری برای فعالیت داشته باشند و بارهای آنها در سریعترین زمان ممکن به مقصد برسد.

سیروان محمد تاکید کرد که کنسول ایران باید ارائه ویزا را آسان تر کند و در این زمینه وضعیت بازرگانانی که فعالیت مستمر دارند در اولویت قرار می گیرند. سرکنسول ایران در سلیمانیه نیز گفت: تمام تلاشش را برای بهبود امور تجاری و بازرگانی فی ما بین انجام خواهد داد.

منبع: جام کوردی

مطالب مرتبط
نظرات
ADS
ADS
پربازدید