Performancing Metrics

امروزه بی‌اخلاقی‌ در عرصه جاسوسی بیشتر شده است! | اتاق خبر
کد خبر: 150377
تاریخ انتشار: 14 مهر 1394 - 15:12
فیلم سینمایی «پل جاسوس‌ها» به کارگردانی «استیون اسپیلبرگ» و بازی «تام هنکس» روز گذشته در جشنواره فیلم نیویورک رونمایی شد، در نشست مطبوعاتی این فیلم «اسپیلبرگ»، «ه

فیلم سینمایی «پل جاسوس‌ها» به کارگردانی «استیون اسپیلبرگ» و بازی «تام هنکس» روز گذشته در جشنواره فیلم نیویورک رونمایی شد، در نشست مطبوعاتی این فیلم «اسپیلبرگ»، «هنکس» و تعداد دیگری از عوامل فیلم حضور داشتند.

به گزارش اتاق نیوز به نقل از فارس «پل جاسوس‌ها» که فیلمنامه آن را «برادران کوئن» با اقتباس از کتابی به همین نام نوشته «جیلز وایتل» نوشته‌اند. داستان انسان‌هایی است که در بحران جنگ سرد در دهه 60 میلادی گرفتار آمده‌اند و برای رهایی خود از این بحران تمام تلاش خود را می‌کنند.

«اسپیلرگ» در نشست مطبوعاتی این فیلم، ضمن ابراز نگرانی افزایش تعداد هکرهای سایبری، گفت: امروزه هک سایبری به سمتی می‌رود که جاسوسی پس از آن به آن سو رفت. در مقایسه با امروز، شیوه‌های جاسوسی از یکدیگر، به روش مؤدبانه‌تری صورت می‌گرفت. روش‌هایی که امروزه استفاده می‌شود، باعث می‌شود که ما ندانیم که هنگام تماشای تلویزیون، آیا حقیقتا تلویزیون نیز در حال تماشای ماست؟ امروزه چشم‌های زیادی به ما خیره شده است.

«هنکس» نیز ضمن تقبیح عمل شکنجه در زندان‌های آمریکا گفت: اجازه بدهید اینگونه بگویم، زمانیکه شما (آمریکایی‌ها)، افرادی که زندان‌هایتان هستند را شکنجه کنید، سپس در واقع به طرف مقابل نیز مجوز این کار را داده‌اید و باعث شده اید که او نیز همین کار را انجام دهد.

بنا بر این گزارش، فیلم سینمایی «پل جاسوس‌ها» 4 اکتبر در جشنواره فیلم نیویورک رونمایی شد و 16 اکتبر نیز در آمریکا به نمایش در خواهد آمد. پس از آن 22 اکتبر در استرالیا و 27 نوامبر در انگلستان به نمایش درخواهد آمد.

مطالب مرتبط
نظرات
ADS
ADS
پربازدید