Performancing Metrics

جذاب‌ترین ویژگی‌های نسخه جدید اندروید اعلام شد | اتاق خبر
کد خبر: 150578
تاریخ انتشار: 14 مهر 1394 - 16:21
همزمان با رونمایی از Marshmallow تازه‌ترین نسخه از سیستم عامل اندروید، کاربران در مورد ویژگی‌های جذاب این سیستم عامل بحث و گفت‌وگو می‌کنند....

همزمان با رونمایی از Marshmallow تازه‌ترین نسخه از سیستم عامل اندروید، کاربران در مورد ویژگی‌های جذاب این سیستم عامل بحث و گفت‌وگو می‌کنند.

به گزارش ونچربیت، شاید جذاب ترین قابلیت به روز کردن امکانات google now باشد که دسترسی سریع به اطلاعات مورد نیاز در جستجوگر گوگل را ممکن کرده و دسترسی میان بر به محتوای مورد نیاز در برنامه های مختلف را بر مبنای آنچه که در نمایشگر در دسترس است امکان پذیر می سازد. نسخه جدید اندروید بر روی گوشی های nexus ۵ و nexus ۶ در دسترس است و انتظار می رود دیگر شرکت های سازنده گوشی نیز به زودی استفاده از سیستم عامل مذکور را امکان پذیر کنند. دسترسی به google now با به روزرسانی انجام شده از طریق همه برنامه های دیگر نصب شده بر روی گوشی ممکن است و تنها کافیست دکمه home فشار داده شود تا خط سفیدی در لبه نمایشگر ظاهر شود که نشان می دهد گوگل در حال جستجوی برنامه ها و محتوای فعال است. در نهایت نتایج در پایین صفحه ظاهر شده و اطلاعاتی در مورد افراد، اماکن، فیلم ها و ... قابل مشاهده خواهد بود. یکی دیگر از مزایای اندروید جدید کمک به حفظ حریم شخصی افراد است. در نسخه جدید اندروید، می توانید دسترسی های برنامه ها را محدود کرده و فقط به مواردی که نیاز دارید، اجازه دهید. به عنوان مثال اگر نمی خواهید که نرم افزار واتس اپ به محل حضور جغرافیایی شما دسترسی داشته باشد، می توانید به راحتی دسترسی آن را از قسمت location محدود نمایید. مشاهده و مدیریت میزان حافظه اشغال شده توسط برنامه ها، استفاده از اثر انگشت برای باز کردن خود گوشی و تعدادی از برنامه ها، تهیه نسخه پشتیبان از اطلاعات و انتقال به گوگل درایو به طور پیش فرض و بهینه سازی مصرف باتری از جمله دیگر مزایای marshmallow است.
منبع: ملیت
مطالب مرتبط
نظرات
ADS
ADS
پربازدید