Performancing Metrics

جمع‌آوری ۴۰ امضا برای استیضاح وزیر نفت | اتاق خبر
کد خبر: 150957
تاریخ انتشار: 15 مهر 1394 - 09:55
عضو کمیسیون انرژی مجلس، از تهیه طرح استیضاح وزیر نفت با ۴۰ امضا در مجلس خبر داد و به مهمترین دلایل پیگیری این امر اشاره کرد....
عضو کمیسیون انرژی مجلس، از تهیه طرح استیضاح وزیر نفت با ۴۰ امضا در مجلس خبر داد و به مهمترین دلایل پیگیری این امر اشاره کرد.

سید شکرخدا موسوی با بیان اینکه تعداد امضاهای طرح استیضاح وزیر نفت به حدود ۴۰ امضا رسیده است، اظهار داشت: منتظر بودیم تا تکلیف استیضاح وزیر راه و شهرسازی معلوم شود تا بعد از آن، این طرح را به هیئت رئیسه مجلس تحویل دهیم.

وی با اشاره به مهمترین دلایل و محورهای پیگیری استیضاح بیژن زنگنه وزیر نفت گفت: نیمه تعطیل بودن پارس جنوبی که عملا کاری در آنجا صورت نمی‌گیرد، مشکلات میادین مشترک، بکارگیری افراد متهم در پرونده فساد کرسنت در مسئولیت‌های کلیدی نفت و واگذاری دکل های نفتی به شرکت‌های چینی و هندی از مهمترین دلایل این موضوع است.

عضو کمیسیون انرژی مجلس ادامه داد: مسئله انتصابات وزیر، وضعیت پالایشگاهها و تعطیلی بخشی از آنها بخاطر افزایش واردات بنزین و نیز واردات بی‌رویه بنزین به کشور و بی‌توجهی به شرایط اقتصادی کشور و موضوع اقتصاد مقاومتی در حوزه نفت از دیگر دلایل پیگیری استیضاح وزیر نفت است.

موسوی افزود: موضوع اقتصاد مقاومتی عملا جایگاهی در سیاست های وزارت نفت ندارد، با این که مدام شعار آن را سر می‌دهند.

نماینده مردم اهواز در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: من تصور می‌کنم استیضاح وزیر نفت از جمله استیضاح‌هایی باشد که احتمال رای‌آوری آن بالا خواهد بود.

منبع: مهر

مطالب مرتبط
نظرات
ADS
ADS
پربازدید