Performancing Metrics

رکود در بازار نتیجه سیاست های غلط پولی دولت ها است | اتاق خبر
کد خبر: 150990
تاریخ انتشار: 15 مهر 1394 - 10:16
رئیس اتاق اصناف سمنان با بیان اینکه اصلی ترین مشکل اصناف رکود موجود در بازار است منشأ اصلی این مشکل را سیاست های پولی نادرست دولت ها دانست و تنها راه تسریع در رشد اقتص...
رئیس اتاق اصناف سمنان با بیان اینکه اصلی ترین مشکل اصناف رکود موجود در بازار است منشأ اصلی این مشکل را سیاست های پولی نادرست دولت ها دانست و تنها راه تسریع در رشد اقتصادی را تدوین سیاست های پولی و مالی کارشناسی شده اعلام کرد.
علی اکبر صیادجو در گفت و گو با اتاق نیوز اظهار داشت: یکی از دلایل اصلی به وجود آمدن این شرایط  کمبود نقدینگی در سطح جامعه است بنابراین دولت باید سیاست پولی خود را از انقباضی  به انبساطی  تغییردهد؛ با این تغییر رویه و تزریق پول به جامعه بخش مهمی از مشکل اصناف رفع خواهد شد. رئیس اتاق اصناف سمنان در بخش دیگری با اشاره به بند (ش) ماده 37 قانون نظام صنفی کشور و اختیارات اتاق اصناف شهرستان ها اعلام کرد: یکی از وظایف اصلی  اتاق اصناف شهرستان ها نظارت بر اجرای قوانین صنفی و کنترل اصناف است اما شهرداری در این حوزه دخالت می کند. صیادجو در ادامه افزود:  متأسفانه مأموران و بازرسان شهرداری به دلیل نداشتن تخصص و اطلاعات کافی در حوزه اصناف با قضاوت های نابه جا در حق اصناف اجحاف می کنند. وی با تأکید بر ضرورت همکاری دستگاه ها برای اجرای هرچه بهتر قوانین نظام صنفی در شهرستان ها عنوان کرد: یکی از برنامه های این اتاق تربیت بازرسان متخصص برای نظارت صحیح بر واحدهای صنفی است. رئیس اتاق اصناف سمنان با اعلام اینکه با توجه به شرایط کنونی بازار قوانین مالیات بر ارزش  افزوده یکی از مشکلات اصلی اصناف به شمار می رود، اظهار داشت: این معضل در دست بررسی است و اتاق اصناف کشور با تشکیل کار گروه و رایزنی هایی که با دولت و مجلس دارد سعی در رفع این مشکل دارد تا بتواند هرچه زودتر شرایط کسب وکار را برای واحدهای صنفی بهبود بخشد.
مطالب مرتبط
نظرات
ADS
ADS
پربازدید