Performancing Metrics

آگاهی از موقعیت مکانی کاربران با اپلیکیشن LINE HERE | اتاق خبر
کد خبر: 152188
تاریخ انتشار: 18 مهر 1394 - 09:00
LINE HERE اپلیکیشنی دیگر از گروه توسعه دهنده‌ی اپلیکیشن Line است که به کمک آن می توانید موقعیت مکانی خود را با دوستانتان به اشتراک گذاشته و همچنین از مکان فعلی آن‌ها نیز ب

LINE HERE اپلیکیشنی دیگر از گروه توسعه دهنده‌ی اپلیکیشن Line است که به کمک آن می توانید موقعیت مکانی خود را با دوستانتان به اشتراک گذاشته و همچنین از مکان فعلی آن‌ها نیز با خبر شوید.

LINE-HERE_2

همانطور که گفته شد LINE HERE قادر است تا در صورت اجازه‌ی دوستان و آشنایان شما، موقعیت مکانی آن‌ها را روی نقشه به شما نشان دهد. این امر در مواقع بسیاری می تواند یک مزیت فوق العاده به حساب بیاید. برای مثال وقتی به طور دسته جمعی به سفر می روید می توانید به جای تماس‌های تلفنی مکرر برای آگاهی از محل دقیق دوستانتان، توسط این اپلیکیشن از موقعیت دقیق یکدیگر با خبر شده و به راحتی همدیگر را دنبال کنید.

LINE-HERE1

اگر علاقه ای به اشتراک همیشگی موقعیت مکانی خود ندارید نیز مشکلی نیست چراکه لاین بخشی با عنوان "حالت زمانی" در نظر گرفته است که در آن می توانید مدت زمانی که مایل به اشتراک گذاشته شدن موقعیت مکانی خود هستید را مشخص کنید. برای مثال می توانید با ورود به LINE HERE و تنظیم کردن زمان 3 ساعت، از همان لحظه تا سه ساعت بعد اجازه‌ی دسترسی دوستان خود به موقعیت مکانیتان را بدهید. به محض تمام شدن این تایمر نیز دسترسی به موقعیت مکانی شما بلافاصله قطع خواهد شد. نکته‌ی مهم دیگر درباره‌ی عملکرد LINE HERE نیز وابستگی آن به GPS دستگاه است به طوری که خاموش بودن آن یا قرارگیری در محیط‌های بسته مانع از عملکرد درست برنامه خواهد شد.

منبع: زومیت

کلید واژه ها :
مطالب مرتبط
نظرات
ADS
ADS
پربازدید