Performancing Metrics

دفتر سرمایه گذاری خارجی در وزارت صنعت، معدن و تجارت | اتاق خبر
کد خبر: 153287
تاریخ انتشار: 20 مهر 1394 - 09:42
وزیر صنعت، معدن و تجارت طی حکمی ضمن تاسیس دفتر سرمایه گذاری خارجی در این وزارتخانه، افروز بهرامی را به سمت مدیرکل دفتر مربوطه منصوب کرد....

وزیر صنعت، معدن و تجارت طی حکمی ضمن تاسیس دفتر سرمایه گذاری خارجی در این وزارتخانه، افروز بهرامی را به سمت مدیرکل دفتر مربوطه منصوب کرد.

به گزارش اتاق نیوز از شبکه اطلاع رسانی وزارتخانه یادشده، محمدرضا نعمت زاده در متن حکم انتصابی خود آورده است: شکل گیری فضای بین المللی جدید که با تدبیر و پیگیری مقامهای عالی کشور و در سایه دیپلماسی سیاسی در حال تکوین است و با ایجاد تعاملات بین المللی و امکان سرمایه گذاری و همکاری های موثر با کشورهای علاقه مند وجود خواهد داشت، دفتر سرمایه گذاری خارجی در وزارت صنعت، معدن وتجارت تاسیس می شود. وزیر صنعت، معدن وتجارت از مدیر کل دفتر سرمایه گذاری خارجی خواسته است، با بکارگیری خلاقیتهای شخصی، توان همکاران، مشاوران و صاحب نظران و به منظور جلب مشارکت سرمایه گذاری و تامین منابع مالی مورد نیاز طرحهای صنعتی، معدنی و تجاری از طریق موسسه های پولی و بانکی خارج از کشور اهتمام ورزد. افروز بهرامی پیش ازاین سمت مدیرکل بهزیستی استان البرز را برعهده داشت و تحصیلاتش در زمینه مدیریت صنعتی است .

منبع : ایرنا

مطالب مرتبط
نظرات
ADS
ADS
پربازدید