Performancing Metrics

تهدید به قتل صالحی توسط حسینیان فقط یک "شوخی" بود! | اتاق خبر
کد خبر: 153570
تاریخ انتشار: 20 مهر 1394 - 10:18
خبرگزاری فارس که عمدتاً اخبار منتقدین برجام را منتشر کرده و خود نیز نگاهی انتقادی به این مساله دارد در گزارشی به نقل از رسایی از دیگر مخالفین برجام، مدعی شده است که ت

خبرگزاری فارس که عمدتاً اخبار منتقدین برجام را منتشر کرده و خود نیز نگاهی انتقادی به این مساله دارد در گزارشی به نقل از رسایی از دیگر مخالفین برجام، مدعی شده است که تهدید به قتل دکتر علی اکبر صالحی توسط حسینیان تنها یک شوخی بوده است که تعمداً از سوی صالحی مورد بهره برداری سیاسی قرار گرفته است، مشروح این گزارش در ادامه خواهد آمد:

به گزارش گروه فضای مجازی خبرگزاری فارس، حجت الاسلام حمید رسایی نماینده مردم تهران در  مجلس شورای اسلامی در خصوص اتفاقات روز گذشته خانه ملت و اظهارات رو‌ح‌الله حسینیان در صفحه شخصی اینستاگرامش نوشت:

این پست، چهار تصویر را به شما نشان میدهد. تصویر زمینه مربوط به روزنامه استاد لمپنیزم و شارلاتانیزم مطبوعاتی در دوره اصلاحات آمریکایی، یعنی سعید حجاریان است که جمله ای شوخی و خصوصی از روح الله حسینیان را در آن سالها به عنوان جمله ای جدی، تیتر کرده است. سه تصویر دیگر، دقیقا مربوط به لحظاتی است که محاورات و جملاتی بین آقای حسینیان، صالحی و ظریف رد و بدل شده است و رسانه ها تصویر آن را منتشر کرده اند.

همانطور که فلشهای مشخص شده در تصاویر نشان میدهد، کسانی که در تصاویر حضور دارند (حسینیان، ظریف، امیرآبادی، صالحی و معاون صالحی) در حال خندیدن هستند. حالا مواضع چند تن از نمایندگان و دوستان آقای صالحی را بخوانید: عراقچی، در پاسخ به سوال خبرنگاری که از وی پرسید شما را در مجلس تهدید به کشتن و یا ریختن سیمان رویتان کردند؟ گفت: فکر نمی‌کنم نماینده محترمی که چنین جمله‌ای گفتند، قصد جدی داشتند. از سوی دیگر، ابوذر ندیمی، نماینده لاهیجان در گفت و گو با خبرنگاران گفت: حسینیان گاها از این جنس شوخی در کلام، با نمایندگان هم می کند. من با آقای حسینیان صحبت کردم و او گفت که من از روی شوخی و مزاح و مطایبه این حرف را به آقای صالحی زدم اما او این حرف را جدی گرفت.

این در حالی است که آقای مجید انصاری مصاحبه کرده و گفته که ظریف و صالحی تهدید به اعدام شدند! پیرموذن (نماینده ای که مدتی قبل با جعل امضای نماینده دیگری در غیابش به جای او نطق کرد) هم مصاحبه ای مثل مصاحبه انصاری کرده و خودش را محافظ شخصی صالحی در صحن معرفی کرده. پیرموذن در مصاحبه خود می گوید که علاوه بر حسینیان، دخیل عباس زارع زاده هم صالحی را تهدید به کشتن کرد! پیرموذن ولی نکته جالب دیگری هم گفت: من به صالحی مراجعه کردم و او گفت حسینیان من را تهدید کرده و میخواهم از پشت تریبون روشنگری کنم. ظاهرا این شوخی با تاملی تبدیل به یک فرصت میشود. برای همین، ظریف که قاعدتا باید از طرف دولت در دفاع از طرح لاریجانی سخن می گفت، جای خودش را به صالحی داد و... جالب است که مکالمه خصوصی دو نفره، آن هم همراه با قهقه و خنده، ناگهان میشود اقدام جدی برای اعدام و سوژه ای برای مظلوم نمایی از تریبون مجلس به جای پاسخ دادن به انبوه اشکالات مطرح شده!

مطالب مرتبط
نظرات
ADS
ADS
پربازدید