Performancing Metrics

شهرک‌نشینان برای چندمین بار به مسجدالاقصی یورش بردند | اتاق خبر
کد خبر: 153927
تاریخ انتشار: 20 مهر 1394 - 18:00
شهرک‌نشینان صهیونیست امروز دوشنبه در اقدامی هتاکانه و با هدف دامن زدن به تنش‌ها در سرزمین‌های اشغالی، برای چندمین بار به مسجدالاقصی یورش بردند....
شهرک‌نشینان صهیونیست امروز دوشنبه در اقدامی هتاکانه و با هدف دامن زدن به تنش‌ها در سرزمین‌های اشغالی، برای چندمین بار به مسجدالاقصی یورش بردند.
به گزارش اتاق نیوز به نقل از پایگاه العهد، شهرک نشینان صهیونیست امروز دوشنبه در اقدامی هتاکانه به مسجدالاقصی یورش بردند. بر اساس این گزارش، اقدام شهرک نشینان که برای چندمین بار طی هفته های گذشته صورت می گیرد، با هدف تشدید تنش ها در سرزمین های اشغالی انجام شد. نظامیان رژیم صهیونیستی ضمن حمایت کامل از شهرک نشینان، با اتخاذ تدابیر امنیتی ورود آنها به مسجدالاقصی را تسهیل کردند. به گفته کارشناسان، هتک حرمت های سریالی به مسجدالاقصی توسط صهیونیستها درست همان عاملی است که موجب شعله ور شدن درگیری ها میان این رژیم و فلسطینیان شده است، با این حال به نظر می رسد که صهیونیستها قصد ندارند به درگیری های کنونی پایان دهند. از سوی دیگر، منابع عربی از وقوع درگیری شدید میان نظامیان رژیم صهیونیستی و فلسطینیان در اردوگاه «العروب» واقع در الخلیل در کرانه باختری خبر می دهند. به گفته شاهدان عینی در جریان این درگیری که تا این لحظه همچنان ادامه دارد، تا کنون هشت فلسطینی بر اثر اصابت گلوله پلاستیکی به شدت مجروح شده اند.
مطالب مرتبط
نظرات
ADS
ADS
پربازدید