Performancing Metrics

حراست فدراسیون به تماس با بازیکنان تیم ملی فوتسال ورود کند | اتاق خبر
کد خبر: 153943
تاریخ انتشار: 20 مهر 1394 - 19:38
سرمربی تیم فوتسال تاسیسات دریایی گفت: اگر مسئولان کمیته فوتسال می‌گویند با بازیکنان تیم ملی فوتسال تماس گرفته شده است، حراست فدراسیون فوتبال باید به این ماجرا ورود ...
سرمربی تیم فوتسال تاسیسات دریایی گفت: اگر مسئولان کمیته فوتسال می‌گویند با بازیکنان تیم ملی فوتسال تماس گرفته شده است، حراست فدراسیون فوتبال باید به این ماجرا ورود کند.
در پایان بازی روز یکشنبه تیم ملی فوتسال با روسیه، محمد ناظم الشریعه سرمربی مستعفی تیم ملی فوتسال و سیدرضا افتخاری رئیس کمیته فوتسال مدعی شدند که رفتارهای مشکوکی در تیم ملی وجود دارد و بعضی‌ها خارج از تیم ملی با بازیکنان تیم برای کم کاری تماس گرفته‌اند. وحید شمسایی در گفتگو با خبرنگار مهر، در اینباره اظهار کرد: اگر کسی با بازیکنان تیم ملی فوتسال ایران تماس گرفته است، باید رو شود که ماجرا چیست و در صورت اثبات، هم تماس گیرنده و هم بازیکن را از فوتسال بیرون کنند. وی افزود: نمی‌شود از روی هوا و هوس موضوع به این مهمی را مطرح کرد. الان با این ادعا، کل جامعه فوتسال دارند به همدیگر فکر می‌کنند که تماس با بازیکنان کار چه کسی بوده. باید هر چه هست مشخص شود. من از حراست فدراسیون فوتبال و وزارت ورزش می‌خواهم به این موضوع وارد شوند. به هر حال هم پرینت تماس‌ها هست و هم می‌توانند به مخابرات بروند و صداها را بگیرند. سرمربی تیم فوتسال تاسیسات دریایی تاکید کرد: این ادعا برای بازیکنان تیم ملی هم بد است. خب بازیکنان سرباز تیم ملی هستند و با این ادعاها زیر سئوال می‌روند. اگر پشت پرده دست‌هایی هست، آنرا رو کنند و بگویند. وی خاطرنشان کرد: محمد ناظم الشریعه قبل از آنکه سرمربی تیم ملی شود، در کادر پیشنهادی من برای تیم ملی هم بود. ما هر روز با هم در ارتباط هستیم و درباره تیم ملی و بازیکنانم در این تیم صحبت می‌کنیم. الان پنج بازیکن ما در تیم ملی هستند. از نظر من باید سه بازیکن دیگر هم در تیم ملی باشند. در این مدت از تیم ملی حمایت کرده‌ام و هر کسی که با بازیکنان تماس گرفته و خواسته است کم کاری کنند، باید شناسایی و به همه معرفی شود. سرمربی تاسیسات یادآور شد: امیدوارم این مسخره‌بازی‌ها یک روز تمام شود و با سند و مدرک حرف بزنیم. باید در حرفی که می‌زنیم خدا را مدنظر داشته باشیم. الان باید در تیم ملی قرارداد ناظم الشریعه را ببندند چون مربی بدون قرارداد حاشیه امنیت ندارد. از فدراسیون فوتبال و کمیته فوتسال می‌خواهم زودتر نسبت عقد قرارداد مربیان اقدام کنند. اگر فوتسال نتیجه بگیرد، قرارداد همه بازیکنان و مربیان سوبله و چوبله می‌شود!
کلید واژه ها :
مطالب مرتبط
نظرات
ADS
ADS
پربازدید