Performancing Metrics

اظهارنظر "مانچو" درباره یووه، چلسی و منچسترسیتی | اتاق خبر
کد خبر: 155610
تاریخ انتشار: 25 مهر 1394 - 08:37
سرمربی اینتر معتقد است که منچسترسیتی قهرمان فصل جاری لیگ برتر خواهد شد. او اطمینان دارد که یوونتوس و چلسی به زودی به اوج برخواهند گشت....
سرمربی اینتر معتقد است که منچسترسیتی قهرمان فصل جاری لیگ برتر خواهد شد. او اطمینان دارد که یوونتوس و چلسی به زودی به اوج برخواهند گشت.
به گزارش اتاق نیوز به نقل از BBC، روبرتو مانچینی، سرمربی کنونی اینتر در فصل 2011-2012 منچستر سیتی را بعد از 44 سال به قهرمانی در لیگ برتر انگلیس رساند. البته تیم او با وجود ستاره‌های بزرگی که در اختیار داشت در لیگ قهرمانان اروپا عملکرد خوبی نداشت و همین هم باعث شد تا او از کار برکنار شود و جای خود را به مانوئل پیگرینی بدهد. مانچینی معتقد است که تیمش سابقش در فصل جاری لیگ جزیره هم شانس نخست کسب عنوان قهرمانی است و جام را بالای سر خواهد برد. او گفت: منچسترسیتی بازیکنان خوب و شایسته‌ای در اختیار دارد و بر این باورم که شانس نخست کسب عنوان قهرمانی است. احساس افتخار می‌کنم که هدایت چنین تیم بزرگی را بر عهده گرفتم. او ادامه داد: شش، هفت سال پیش منچسترسیتی برای ماندن در رقابت‌های لیگ جزیره تلاش می‌کرد و معمولا در میانه‌های جدول قرار می‌گرفت اما چهار سالی است که این تیم به کلی تغییر کرده است و اکنون به یکی از بزرگ‌ترین باشگاه‌های فوتبال اروپا تبدیل شده است. سیتی تیم بسیار خوبی است و بازیکنان بزرگی را در اختیار دارد. این تیم در هر رقابتی می‌تواند برای قهرمانی به میدان برود و بر این باورم که در فصل جاری لیگ جزیره هم جام قهرمانی را بالای سر خواهد برد. منچسترسیتی در فصل جاری لیگ جزیره بازی‌های خوبی را به نمایش گذاشته است و با 18 امتیاز در صدر جدول رده‌بندی قرار دارد. این در حالی است که چلسی، مدافع عنوان قهرمانی نمایش بسیار ضعیفی داشته است و از 8 بازی خود تنها 8 امتیاز به دست آورده و در رده شانزدهم قرار دارد. مانچینی اطمینان دارد که چلسی می‌تواند با ژوزه مورینیو به روزهای خوب خود برگردد. او گفت: شرایطی که چلسی در فصل جاری دارد شبیه یوونتوس است. هم چلسی و هم یوونتوس شروعی ناامید کننده در فصل جاری داشته‌اند اما اطمینان دارم که این دو تیم می‌توانند چنین شرایطی را پشت سر بگذارند. تا دو ماه دیگر هم یوونتوس و هم چلسی به همان تیم بزرگ قبل تبدیل می‌شوند و دوباره به اوج برمی‌گردند. مانچینی در فصل جاری سری A نتایج خوبی را با اینتر به دست آورده است و تیم او با 16 امتیاز در رده دوم جدول رده‌بندی جای دارد. شاگردان مانچینی در حساس‌ترین بازی هفته هشتم سری A یکشنبه در جوزپه مه‌آتسا از یوونتوس پذیرایی می‌کنند.
کلید واژه ها :
مطالب مرتبط
نظرات
ADS
ADS
پربازدید