Performancing Metrics

کشف مشکل جدید سوییچ در خودروها | اتاق خبر
کد خبر: 156103
تاریخ انتشار: 26 مهر 1394 - 09:08
جنرال موتورز در بعضی از مدلهای وانت و شاسی بلند خود مشکل سوییچ احتراق جدیدی را کشف کرده که ممکن است باعث توقف خودرو شود اما ایراد مذکور پیش از اینکه کسی آسیب ببیند، شن...

جنرال موتورز در بعضی از مدلهای وانت و شاسی بلند خود مشکل سوییچ احتراق جدیدی را کشف کرده که ممکن است باعث توقف خودرو شود اما ایراد مذکور پیش از اینکه کسی آسیب ببیند، شناسایی شده است.

به گزارش اتاق خبر به نقل از ایسنا، این خودروساز برای حدود 3300 وانت بزرگ و شاسی بلند که بیشتر آنها در آمریکای شمالی هستند فراخوان داده است تا مشکل مذکور را که باعث از کار افتادن ترمز، فرمان و کیسه‌های هوا می‌شود اصلاح کند.

یک سخنگوی جنرال موتورز به آسوشیتدپرس گفت: این مشکل از سوی یکی از کارمندان این شرکت که مالک یکی از این خودروها بوده، کشف شده و به مقامات بالاتر گزارش شده است. جنرال موتورز هم سریعا به فراخوان اقدام کرده است.

این فراخوان شامل شورولت سیلورادو و جی ام سی سیه‌را مدل 2014 و شاسی بلندهای شورولت سابربان و تاهوئه مدل 2015 می‌شود.

جنرال موتورز پنج گزارش از خاموش شدن موتور دریافت کرده اما تصادف یا مصدومی به همراه نداشته اند.

این خودروساز اوایل ماه جاری برای 31 هزار و 685 دستگاه شاسی بلند در آمریکای شمالی برای تعمیر ایراد تولید در موتور برف پاک کن شیشه جلوی خودرو که ممکن است دچار داغی بیش از حد شود، فراخوان داد.

بر اساس گزارش رویترز، جنرال موتورز در سپتامبر برای حل و فصل بخش قابل توجهی از ادعاهای حقوقی در ارتباط با سوییچ‌های احتراق معیوب به توافق رسید. این سوییچ‌های معیوب فراخوان میلیونها خودرو را بدنبال داشتند و کشته شدن 124 نفر در تصادفات مرتبط با آنها تایید شد.

توافقهای مذکور علاوه بر توافق 900 میلیون دلاری جنرال موتورز با دادستانهای آمریکا برای پایان دادن به تحقیقات کیفری درباره مشکلات سوییچ بود.

کلید واژه ها :
مطالب مرتبط
نظرات
ADS
ADS
پربازدید