Performancing Metrics

برنامه نفتی توتال در ایران | اتاق خبر
کد خبر: 157082
تاریخ انتشار: 27 مهر 1394 - 15:27
یک مقام ارشد شرکت توتال با اشاره به آمادگی این شرکت فرانسوی به منظور بازگشت صنعت نفت ایران، اعلام کرد: توتال آماده تامین فاینانس و تامین فناوری‌های مورد نیاز صنعت نف...
یک مقام ارشد شرکت توتال با اشاره به آمادگی این شرکت فرانسوی به منظور بازگشت صنعت نفت ایران، اعلام کرد: توتال آماده تامین فاینانس و تامین فناوری‌های مورد نیاز صنعت نفت و گاز ایران است.

«استفان میشل» امروز در کنفرانس نفت و نیرو در تهران با بیان اینکه اولین مشارکت نفتی شرکت توتال فرانسه در ایران به سال ۱۹۹۵ میلادی و اجرای طرح‌های پارس جنوبی باز می‌گردد، اظهار داشت: پس از افزایش تحریم‌های بین‌المللی فعالیت‌های شرکت توتال در ایران متوقف شد.

مدیر بخش خاورمیانه و شمال آفریقای توتال فرانسه با اعلام اینکه در صورت لغو تحریم‌ها، آماده بازگشت صنعت نفت ایران و همکاری با شرکت ملی نفت ایران هستیم، تصریح کرد: توتال آماده ارائه خدمات به صنایع نفت و گاز ایران است.

وی از تامین فاینانس، فناوری‌های روز و دانش فنی به عنوان سه برنامه جدید کاری توتال در ایران پس از تحریم‌ها یاد کرد و ادامه داد: توتال فرانسه دارای تجربیات گسترده بین‌المللی در منطقه خاورمیانه، آفریقا، برزیل و حتی روسیه است.

میشل، بار دیگر با اشاره به آمادگی دوباره توتال فرانسه برای همکاری با ایران از کاهش ۵۰ درصدی قیمت نفت به عنوان یک چالش اساسی یاد کرد و گفت: یکی از مهمترین برنامه‌های پیش روی توتال برای اجرای پروژه‌های نفت و گار در ایران و سایر نقاط جهان کاهش و پایین آوردن هزینه‌های تولید نفت و گاز است.

مدیر بخش خاورمیانه و شمال آفریقای توتال فرانسه از ضرورت به‌کارگیری تکنولوژی‌های نوین و فناوری‌های به‌روز جهان برای کاهش هزینه‌های تولید نفت و گاز سخن گفت و تاکید کرد: توتال از آخرین تکنولوژی‌های روز جهان برای توسعه صنعت نفت و گاز برخوردار است و سعی می‌کنیم در کنار کاهش هزینه‌های تولید، افزایش ضریت بازیافت و افزایش بهره‌وری را هم در دستور کار قرار دهیم.

این مقام فرانسوی با اشاره به تلاش توتال به منظور کاهش انتشار گازهای گلخانه‌ای به ویژه دی‌اکسیدکربن در پروژه‌های نفت و گاز، خاطرنشان کرد: ایران، یکی از بزرگترین دارندگان گاز طبیعی جهان است و می‌تواند در بازار پیش روی گاز و انرژی جهان نقش مهمی را ایفا کند.

مطالب مرتبط
نظرات
ADS
ADS
پربازدید