Performancing Metrics

کنایه به حقیقی و گفتگو با شاگردان کی‌روش که لیدر و دستفروش بودند | اتاق خبر
کد خبر: 157365
تاریخ انتشار: 28 مهر 1394 - 06:26
در برنامه این هفته نود مجتبی محرمی در حالی به عنوان بهترین مدافع چپ فوتبال بعد از انقلاب انتخاب شد که حضور دوقلوهای چپ پای لیگ که روزگاری در دیزی‌سرا کار می‌کردند بخ...
در برنامه این هفته نود مجتبی محرمی در حالی به عنوان بهترین مدافع چپ فوتبال بعد از انقلاب انتخاب شد که حضور دوقلوهای چپ پای لیگ که روزگاری در دیزی‌سرا کار می‌کردند بخش عمده برنامه را به خود اختصاص داد.

برنامه این هفته نود با نظرسنجی بهترین مدافع چپ بعد از انقلاب آغاز شد که برای این نظرسنجی پنج گزینه اصغر حاجیلو، رضا شاهرودی، مجتبی محرمی، مهرداد میناوند و صادق ورمزیار در نظر گرفته شده بود.

پاسخ اشکان دژاگه به انتقادات و کنایه به درخواست حقیقی ابتدا گزارشی از دیدار ایران و ژاپن پخش شد. در این گزارش، اشکان دژاگه در خصوص انتقاداتی که نسبت به افت عملکردش می‌شود، گفت: اصلا این را قبول ندارم. همین الان می‌توانم در لیگ برتر انگلیس و لیگ آلمان بازی کنم.

همچنین علیرضا حقیقی بعد از بازی با ژاپن از گزارشگر نود خواست که دیگر درباره او در این برنامه صحبت نشود و تصویری از وی پخش نشود. درخواستی که در این گزارش با کنایه به آن پاسخ داده شد: «تیم ملی در بازی با ژاپن بدون نشان دادن حقیقی یک بر صفر برنده است!»

پرسپولیس و مسائل قانونی برای پرداخت مطالبات نوروزی علی اکبر طاهری سرپرست باشگاه پرسپولیس یکی از میهمانان تلفنی برنامه نود بود. وی درباره اینکه آیا باشگاه پرسپولیس کاری برای خانواده نوروزی انجام داده است یا خیر، گفت: از همان ابتدا باشگاه پرسپولیس و وزارت ورزش تاکید خاصی داشتند که تمهیدات لازم برای برگزاری مراسم در خور شان برای نوروزی داشته باشیم. با انتخاب اسپانسر بخشی مطالبات بازیکنان را داده‌ایم.

سرپرست باشگاه پرسپولیس خاطرنشان کرد: پرداخت بخشی از قرارداد نوروزی مربوط به زمانی که در قید حیات بود، انجام شده است. بخش دیگر به صورتی در اختیار خانواده اش گذاشته ایم ولی خودتان بهتر می دانید، بخشی از اینها باید بعد از طی مراحل قانونی پرداخت شود. حتی بیشتر از مطالبات به خانواده نوروزی می‌دهیم. بخشی که به عنوان مطالبات فرد است، به خانواده اش می‌دهیم. غیر از مطالبات قرارداد، چیزهای دیگر هم مقرر کرده‌ایم که بعد از حل مسائل قانونی پرداخت می شود.

وی درباره عقد قرارداد با هانی نوروزی گفت: ترتیباتی برای تیمهای پایه مقرر می شود و با هانی قرارداد می بندیم.

طاهری درباره عقد قرارداد هانی نوروزی با باشگاه در قالب تیم بزرگسالان، گفت: این هم در دستور کار است.

برادران محمدی، از تنبیه با شلنگ و دستفروشی تا لیگ برتر و تیم ملی میلاد و مهرداد محمدی برادرانی که در تیم راه آهن بازی می‌کنند، میهمان حضوری برنامه این هفته نود بودند. میلاد در ابتدا اعلام کرد که پنج دقیقه از مهرداد بزرگتر است. اشتباه لفظی مهرداد هنگام معرفی و صحبت با مخاطبان برنامه نود، باعث خنده عادل فردوسی پور و خود این بازیکن شد.

همچنین گزارشی از محله و منزل مادری برادران محمدی پخش شد که آنها در این گزارش به تنبیه دوران کودکی خود با شلنگ اشاره کردند. برادران بزرگتر این دو بازیکن هم اعلام کردند که میلاد و مهرداد چند سال پیش در مغازه خودشان که دیزی فروشی و کبابی بود، کار می کردند. این دو قلوهای لیگ از جازنی خود در دوران سربازی هم پرده برداشتند. میلاد محمدی همچنین اعلام کرد که چند سال پیش در ورزشگاه‌ها دستفروشی می‌کرده است و لیدر پرسپولیس هم بوده‌!

انصراف از استقلال و حضور در راه آهن با یک نگاه چپ چپ! مهرداد محمدی هم با ذکر خاطره حضورش در تیم راه آهن، گفت:  آقای قلعه نویی مرا پسندید. یک روز با استقلال به آکادمی انقلاب رفته بودیم که همان موقع راه آهن هم تمرین داشت. در حال تمرین بودم که دیدم یک نفر مرا چپ چپ نگاه می‌کند. من هم همین کار را کردم. این فرد، اخباری، آنالیزور راه آهن بود که مرا با میلاد اشتباه گرفته بود و پرسید که چرا لباسم را عوض کرده‌ام!  بعدا دیدم در استقلال زیاد تحویل نمی‌گیرند و برای همین به راه آهن رفتم.

درس خاکپور به بازیکنان تیم امید بخشی از صحبت‌های برادران محمدی به قهرمانی تیم امید در مسابقات غرب آسیا اختصاص داشت. تصایری از رختکن تیم امید پخش شد که بعد از هر مسابقه توسط بازیکنان تمیز می‌شد. این دو بازیکن تیم امید تاکید کردند که محمد خاکپور سرمربی تیم امید هم به بازیکنان در تمیز کردن رختکن کمک می‌کرد.

بازیکن استقلال باید اخراج می‌شد مسعود مرادی کارشناس داوری این هفته برنامه نود بود. او اخراج اسماعیل شریفات بازیکن فولاد در بازی با تراکتورسازی را نادرست دانست. همچنین داور بازی راه آهن با استقلال اهواز باید یک پنالتی به سود راه آهن اعلام می کرد.

مرادی تاکید کرد که تصمیم سیدعلی داور بازی استقلال تهران با پدیده مشهد در اخراج نکردن یعقوب کریمی بازیکن استقلال اشتباه بود و این بازیکن به خاطر انجام خطا روی حسین بادامکی حتما باید کارت قرمز می‌گرفته است.

شکستن سر یک پزشک در لیگ یک در انتهای برنامه، صحنه هایی از درگیری در بازی دو تیم لیگ دسته اولی ماشین سازی و شهرداری اردبیل پخش شد که در وقتهای اضافه و زمانی که کادر پزشکی شهرداری قصد داشت بازیکن مصدوم این تیم را به بیرون زمین منتقل کند، با حمله بازیکنان ماشین سازی مواجه شدند. این اتفاق منجر به شکستن سر پزشک شهرداری شد.

محرمی، بهترین مدافع جپ بعد از انقلاب برنامه نود در حالی خاتمه یافت که بیش از یک میلیون نفر در نظرسنجی این هفته شرکت کردند و در نهایت مجتبی محرمی با ۴۲ درصد به عنوان بهترین مدافع چپ فوتبال ایران بعد از انقلاب انتخاب شد.

منبع: مهر

مطالب مرتبط
نظرات
ADS
ADS
پربازدید