Performancing Metrics

ساعت هوشمند نامبروان D3 با بهای ۲۰ دلار معرفی شد! | اتاق خبر
کد خبر: 161815
تاریخ انتشار: 7 آبان 1394 - 12:27
اتاق خبر - یکی از دلایلی که بسیاری از کاربران به سمت ساعت‌ های هوشمند نمی‌روند، قیمت نسبتا بالای آن‌هاست. حال به نظر می‌رسد شرکت چینی نامبروان که پیش از این مدل‌های...

اتاق خبر - یکی از دلایلی که بسیاری از کاربران به سمت ساعت‌ های هوشمند نمی‌روند، قیمت نسبتا بالای آن‌هاست. حال به نظر می‌رسد شرکت چینی نامبروان که پیش از این مدل‌هایی چون ساعت هوشمند G2 و S2 را معرفی کرده بود، این بار به سراغ تولید یک مدل مقرون به صرفه و بسیار ارزان قیمت به نام D3 آمده که علی‌رغم امکانات نسبتا خوبی که دارد، تنها ۲۰ دلار قیمت گذاری شده تا هرکسی بتواند یکی از آن را داشته باشد.

در ادامه قابلیت‌های جدید این محصول NO.1 که شباهت بسیار زیادی به اپل واچ دارد، با هم مرور می‌کنیم. اسمارت واچ D3 قادر است تا یک دستیار برای ورزشکاران و کسانی که دوست دارند فعالیت روزانه خود را ثبت می‌کنند، باشد. در واقع به کمک برنامه‌هایی چون Pedometer شما می‌توانید میزان ورزش و فعالیت خودتان را در ساعت اندازه‌گیری و ثبت کنید.

NO1-D3-17

جنس ساعت از پلاستیک است اما به واسطه شیشه ضد خشی که بر روی آن کشیده شده، در برابر ضربات و اجسام نوک تیز مقاومت بالایی دارد.

NO1-D3-16

ساعت D3 در پنج رنگ عرضه می‌شود. سفید، مشکی، آبی، صورتی و سبز که طیف گسترده‌ای از سلایق مختلف را پوشش می‌دهد.

NO1-D3-14

این ساعت می‌تواند به تنهایی موسیقی پخش کند. زمانی هم که به گوشی متصل شده، آهنگ را از طریق سینک شدن با اسمارت‌فون‌تان با کیفیت قابل قبولی پخش نماید.

NO1-D3-12

بر روی D3 ریمایندر یا یادآوری کننده نیز قرار گرفته تا اگر شما قرار ملاقاتی دارید و یا بایستی قرصی را بخورید که فراموش کرده‌اید، به شما یادآوری نمایید.

NO1-D3-11

شاید جالب باشد بدانید که این ساعت ۲۰ دلاری، سنسور سنجش ضربان قلب نیز دارد! در واقع شما می‌توانید میزان تپش قلب خودتان را با آن اندازه بگیرید.

NO1-D3-10

بر روی ساعت، پیغام‌های شما نیز به نمایش گذاشته می‌شود. با یک ویبره خفیف، متوجه می‌شوید که یک مسیج تازه دارید.

NO1-D3-9

برای تکمیل بخش سلامتی، محصول نامبروان مجهز به سنسور تشخیص اشعه ماورا بنفش نیز است. یعنی می‌توانید به کمک D3 میزان اشعه مضر UV را اندازه بگیرید. همچنین به کمک یک سنسور دیگر، میزان دمای محیط نیز اندازه گرفته می‌شود.

NO1-D3-8

اگر به عکاسی هم علاقه دارید، یک دوربین 0.3 مگاپیکسلی بر روی D3 تعبیه شده که البته تنها شما را در ضبط تصاویر با یک کیفیت ساده و ابتدایی کمک می‌کند.

NO1-D3-3

NO.1 D3 از چیپست ساخت مدیاتک به همراه ۳۲ مگابایت رم و حافظه داخلی استفاده می‌کند که برای یک ساعت با بهای اندک و کارایی‌های محدود، کافی به نظر می‌رسد. همچنین نمایشگر آن سایز 1.22 اینچی با وضوح 128 در 128 پیکسلی دارد.

NO1-D3-7

یک باتری با توان 380 میلی‌آمپر و سیستم کاهش مصرف نامبروان بر روی اسمارت واچ کار گذاشته شده و به همین خاطر قادر است تا ساعات مناسبی را در کنارتان بگذراند.

NO1-D3-6

از دیگر نکات بسیار جالب، پشتیبانی از سیم‌کارت و کارت حافظه جانبی است که شما را قادر می‌سازد تا با آن به مکالمه پرداخته و فایل‌های صوتی و تصویری‌تان را منتقل کنید.

NO1-D3-4

NO1-D3-1 NO1-D3-2 NO1-D3-3

منبع: آی تی رسان

مطالب مرتبط
نظرات
ADS
ADS
پربازدید