Performancing Metrics

تمديد تقسيط معوقات بانكي واحدهاي توليدي به مدت 5 سال | اتاق خبر
کد خبر: 1784
تاریخ انتشار: 3 مرداد 1390 - 10:31

نائب رئيس شبكه خانه‌هاي صنعت و معدن ايران از تقسيط معوقات بانكي به ‌مدت پنج سال بر اساس توافق خانه صنعت و معدن ايران و بانك مركزي خبر داد.

به گزارش پايگاه اطلاع رساني وزارت صنايع و معادن؛ «داريوش هندويي» افزود: شوراي مركزي خانه صنعت و معدن ايران و خانه‌هاي صنعت و معدن سراسر كشور به‌دنبال حل مشكلات و معضلات واحدهاي صنعتي از جمله معوقات بانكي و نقدينگي هستند.

وي خاطرنشان كرد: براي‌ حمايت بيشتر از توليد و اشتغال در اواخر تيرماه ماه امسال، توافقنامه‌اي بين شوراي مركزي خانه صنعت و رئيس كل بانك مركزي به امضا رسيد كه مفاد اين توافقنامه شامل استمهال معوقات حتي‌الامكان بدون پيش پرداخت، بخشودگي جرائم همزمان با استمهال و تمديد قرارداد و تقسيط كل معوقات به‌مدت پنج سال است.

نائب رئيس شبكه خانه‌هاي صنعت و معدن ايران تصريح كرد: براي تسريع در پياده‌سازي اين توافقنامه از صاحبان و مديران بنگاه‌ها و واحدهاي توليدي مي‌خواهيم براي برخورداري و پيگيري موضوع به خانه‌هاي صنعت و معدن و انجمن‌هاي وابسته سراسر كشور مراجعه كرده و حداكثر ظرف مدت 15 روز بعد از تاريخ عقد توافقنامه (28 تيرماه) جداول مربوطه را تكميل و تحويل دهند.

«هندويي» از مديران بانك‌ها تقاضا كرد اين مصوبات را به‌دقت و سرعت عملياتي كنند تا واحدهاي توليدي و صنعتي كه با مشكلات غيرقابل پيش‌بيني نيز دچار مي‌شوند با دغدغه و آسودگي خيال بيشتري به توليد بپردازند.

وي در پايان گفت: اين توافقنامه در راستاي اجراي بند 28 قانون بودجه سال 90 كل كشور است.

انتهای پیام

مطالب مرتبط
نظرات
ADS
ADS
پربازدید