Performancing Metrics

حجم بارش‌ها ۲ برابر شد | اتاق خبر
کد خبر: 179136
تاریخ انتشار: 9 آذر 1394 - 10:32
میزان بارش‌های کشور از ابتدای مهرماه امسال تاکنون نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۱.۵ برابر و نسبت به متوسط درازمدت ۲.۱ برابر شد. ...
میزان بارش‌های کشور از ابتدای مهرماه امسال تاکنون نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۱.۵ برابر و نسبت به متوسط درازمدت ۲.۱ برابر شد.
به گزارش اتاق خبر به نقل از مهر،از ابتدای سال‌جاری تاکنون حجم بارش‌های کشور به ۶۸ میلی‌متر رسید. در هفته گذشته در تمامی حوضه‌های شش گانه آبریز کشور بارندگی گزارش شد و در طول هفته حجم بارش‌های کشور به ۶۸ میلی‌متر رسید. میزان بارش‌ها در سال گذشته و در همین زمان ۴۵ میلی‌متر و متوسط درازمدت ۳۲ میلی‌متر ثبت شده است. براساس اطلاعات بارش‌ها در حوضه‌های اصلی آبریز کشور، در طول هفته گذشته ۱۷ میلی‌متر در حوضه آبریز خزر، ۱۰ میلی‌متر در حوضه آبریز دریاچه ارومیه و ۸ میلی‌متر بارش در حوضه آبریز خلیج فارس و دریای عمان گزارش شده است. همچنین ۲ میلی‌متر بارش در حوضه فلات مرکزی، ۱۱ میلی‌متر نیز در حوضه قره‌قوم و یک میلی‌متر بارندگی در حوضه هامون و مرزی شرق ثبت شده است. بیشترین افزایش بارندگی تا پایان هفته گذشته در مقایسه با دوره درازمدت در ایستگاه دهلران استان ایلام با ۴۸ برابر افزایش بوده و ایستگاه چابهار در استان سیستان و بلوچستان با ۱۰۰ درصد کاهش کمترین میزان بارندگی در مقایسه با دوره درازمدت را داشته است.
مطالب مرتبط
نظرات
ADS
ADS
پربازدید