Performancing Metrics

خرید این ساعت یادبود سی سالگی سوپر ماریو برای شما 18950 دلار هزینه خواهد داشت | اتاق خبر
کد خبر: 179735
تاریخ انتشار: 9 آذر 1394 - 17:55
بازی‌های کامپیوتری همیشه طرفداران دوآتشه خاصی دارد که حاضر هستند هزینه‌های گزافی را پرداخت کنند، اگر طرفدار بازی‌های کامپیوتری باشید بدون شک شخصیت سوپر ماریو را

بازی‌های کامپیوتری همیشه طرفداران دوآتشه خاصی دارد که حاضر هستند هزینه‌های گزافی را پرداخت کنند، اگر طرفدار بازی‌های کامپیوتری باشید بدون شک شخصیت سوپر ماریو را می‌شناسید.

اتاق خبر - این کاراکتر محبوب سی سالگی خود را جشن می‌گیرد و ساعت یادبودی به این مناسب طراحی شده است که ۱۸۹۵۰ دلار قیمت دارد.

کاراکتر سوپر ماریو را می‌توان یکی از قدیمی‌ترین شخصیت‌های دنیای بازی‌های کامپیوتری نام برد، این کاراکتر محبوب توسط شرکت نینتندو به دنیا معرفی شد و در طول حضور خود توانسته افتخارات زیادی را برای کنسول‌های بازی این شرکت به ارمغان بیاورد.

همان‌گونه که اشاره شد این کاراکتر معروف در این مدت توانسته برای خود اسم و رسمی دست و پا کند و طرفداران زیادی داشته باشد. امسال سوپر ماریو وارد دهه سی زندگی خود می‌شود و به همین منظور ساعت ساز معروف،‌ رُومن جِرُومی (Romain  Jerome)، ساعت بسیار زیبا و تجملاتی را ساخته است.

این ساعت به‌خصوص، قابی ۴۶ میلی‌متری دارد و از جنس تیتانیوم مشکی ساخته شده است،‌سوپر ماریو در زمانی متولد شد که هنوز کاراکترهای بازی‌های کامپیوتری کاملاً‌ پیکسلی بودند و در واقع از مربع‌های مختلفی ساخته می‌شدند، در این ساعت نیز شاهد سوپر ماریو هستیم که به صورت پیکسل به پیکسل با محیط اطرافش طراحی شده است.

به هر ترتیب همان‌گونه که در ابتدا ذکر شد، این ساعت زیبا و خاطره انگیز قیمت گزافی دارد و ۱۸،۹۵۰ دلار برای طرفداران سوپر ماریو آب می‌خورد.

منبع: فارنت

مطالب مرتبط
نظرات
ADS
ADS
پربازدید