Performancing Metrics

اهمیت نامه رهبر انقلاب از نگاه نظریه پرداز معروف آمریکایی | اتاق خبر
کد خبر: 179925
تاریخ انتشار: 10 آذر 1394 - 02:50
«استفن لندمن» با تشریح اهمیت نامه مقام معظم رهبری درباره تروریسم در این مقطع زمانی بر لزوم ایستادگی انسانهای آزاده جهان در برابر سیاست های ویرانگر آمریکا که تهدیدی
«استفن لندمن» با تشریح اهمیت نامه مقام معظم رهبری درباره تروریسم در این مقطع زمانی بر لزوم ایستادگی انسانهای آزاده جهان در برابر سیاست های ویرانگر آمریکا که تهدیدی برای بشریت است تاکید کرد.
به گزارش اتاق خبر، انتشار دومین نامه مقام معظم رهبری خطاب به جوانان غرب در خصوص تروریسم و ریشه های آن بازتاب وسیعی در رسانه های مختلف جهان و در نزد اندیشمندان و آزادیخواهان جهان داشته است. در همین راستا گفتگویی با «استفن لندمن» نظریه پرداز معروف آمریکایی داشته ایم و نظرات وی را در خصوص بیانات رهبر معظم انقلاب اسلامی جویا شده ایم. مشروح این گفتگو در زیر آمده است. رهبر انقلاب اسلامی در نامه اخیر خود به جوانان غربی به بررسی تروریسم و ریشه های اصلی آن پرداخته اند. به نظر شما چرا پرداختن به این موضوع اهمیت دارد؟ داعش، القاعده، جبهه النصره و دیگر گروه های تروریستی همگی توسط آمریکا خلق شده اند. این گروه ها مشکلات و تهدیدات زیادی را به واسطه حمایت های آمریکا و دیگر شرکایش ناتو، اسرائیل، عربستان برای کشورهای مستقلی مثل عراق، یمن و سوریه ایجاد کرده اند. تنها راه شکست این گروه ها پایان دادن به حمایت از آنهاست. ایشان در این نامه تصریح کرده اند که اسلام دین دوستی و مودت است. چرا برخی سعی دارند اسلام را دین خشونت معرفی کنند؟ شمار افرادی که در جوامع غربی قادر به درک ریشه های مشترک مسیحیت، یهودیت و اسلام که مبلغ عشق، صلح و کمک به ضعیفان هستند و با تنفر و جنگ مخالفند، بسیار کم است. اسلام نه تنها تعلیم خشونت نمی دهد بلکه برعکس آموزش عشق و محبت می دهد. تبلیغات غرب بر خلاف این حقیقت چیز دیگری را اشاعه می دهد و دروغ های بزرگ و کج فهمی های زیادی را در خصوص اسلام منتشر می کند.

تمامی مذاهب دارای عناصر رادیکال و افراطی هستند که از خطرناکترین آنها فاشیست های یهودی و مسیحی در آمریکا و اسرائیل هستند.

چرا برخی سعی می کنند از رهگذر تروریسم به اسلام هراسی دامن بزنند؟

اهداف امپریالیسم امریکایی که با اسرائیل و دیگر ملت ها شریک شده است ریشه جنگ های بی پایان امروز جهان هستند. آمریکا برای فروش سیاست دائمی جنگ طلبی خودش در نزد افکار عمومی همواره نیازمند دشمن است.

بعد از پایان جنگ جهانی دوم دشمن آمریکا کمونیست بود. بعد از آنکه اتحاد جماهیر شوروی سابق در سال 1991 فروپاشید، اسلام جایگزین آن شد. صلح و ثبات مورد لعن و نفرین سیاست گذاران آمریکایی است زیرا جنگ های بی پایان به نفع آنهاست و منافع عظیمی را برای آنها به دنبال دارد.

به نظر شما اهمیت این نامه در مقطع کنونی چیست؟

برای انسانهای خوب در سرتاسر جهان ضروری است تا سیاست های بی رحمانه آمریکا و دیگر شرکایش را فاش کنند سیاست هایی که اگر متوقف نشوند جهان را به سوی یک جنگ هسته ای پیش می برند که حیات را در روی زمین نابود خواهد کرد.

منبع:مهر

 
مطالب مرتبط
نظرات
ADS
ADS
پربازدید