Performancing Metrics

جزییات برنامه ششم شرکت ارتباطات زیرساخت | اتاق خبر
کد خبر: 180100
تاریخ انتشار: 10 آذر 1394 - 09:10
عضو هیات مدیره شرکت ارتباطات زیرساخت گفت:‌ سند چشم انداز ایران 1404 و برنامه ششم توسعه شرکت ارتباطات زیرساخت در مرحله بررسی و نهایی شدن است ....
عضو هیات مدیره شرکت ارتباطات زیرساخت گفت:‌ سند چشم انداز ایران 1404 و برنامه ششم توسعه شرکت ارتباطات زیرساخت در مرحله بررسی و نهایی شدن است .
به گزارش اتاق خبر  و به نقل ازمرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات،‌ فرهاد معارفی عضو هیات مدیره شرکت ارتباطات زیرساخت با اعلام این مطلب افزود: برنامه های کلان و طرح های جامع شرکت ارتباطات زیر ساخت براساس اسناد بالادستی از جمله برنامه های پنج ساله توسعه کشور، قوانین بودجه سنواتی ،اطلاعات مرتبط با نیازسنجی های صورت گرفته و اولویت های تعیین شده از سوی کمیته های تخصصی برنامه ششم در شرکت و وزارت ارتباطات ،تدوین می شود . وی با اشاره به این که طبق اساسنامه شرکت ارتباطات زیرساخت ،طرح های جامع در زمینه شبکه زیرساخت ارتباطی باید قبل از اجرا به تصویب وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات برسد ،تاکید کرد :‌ تمام فعالیت های این شرکت باید تامین کننده نقش و جایگاه حاکمیتی آن باشد. عضو هیات مدیره شرکت ارتباطات زیرساخت با تشریح این موضوع که کمتر تصمیمی در سازمان ها فاقد اثر مالی است ،توجه به موضوعات اقتصادی و مالی براساس سیاست های اقتصاد مقاومتی را یک ضرورت دانست و افزود:‌ انتظار صاحبان سهام شرکت و در صدر آن وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات آن است که جنبه های اقتصادی تصمیمات باید همزمان با جنبه های فنی مد نظر هیات مدیره قرار گیرد. معارفی درادامه تصریح کرد:خوشبختانه سیستم محاسبه بهای تمام شده خدمات فروش رفته و نیز پروژه های در دست اجرای شرکت دو سال است که به مرحله بهره برداری رسیده است و این شرکت از معدود شرکتهای دولتی است که سعی کرده بر اساس قانون این سیستم را پیاده سازی کند. وی افزود: این موضوع اطلاعات با ارزشی را در باره مدیریت هزینه و بهای تمام شده خدمات و پروژه ها و نیز تعرفه گذاری خدمات در اختیارمان قرار می دهد، زیرا عوامل موثر در کسب و کار همگی در حیطه موضوعات مالی و اقتصادی جای دارند و می توان با کاهش هزینه ها نسب به ارایه خدمات با قیمت های مناسب اقدام کرد.
مطالب مرتبط
نظرات
ADS
ADS
پربازدید