Performancing Metrics

معدنکاران رصد پدرانه را می‌خواهند نه تنبیه و توبیخ | اتاق خبر
کد خبر: 180641
تاریخ انتشار: 10 آذر 1394 - 16:20
عضو هیات مدیره اتحادیه تولیدکنندگان و صادرکنندگان محصولات معدنی ایران گفت: ادبیات جدیدی در بخش معدن کشور به وجود آمده که ادبیاتی فنی نیست و مخالف رویکرد اعتدال دولت ...
عضو هیات مدیره اتحادیه تولیدکنندگان و صادرکنندگان محصولات معدنی ایران گفت: ادبیات جدیدی در بخش معدن کشور به وجود آمده که ادبیاتی فنی نیست و مخالف رویکرد اعتدال دولت است و این ادبیات به چالش کشیدن تولید و معدن است.
به گزارش اتاق خبر به نقل از ماین نیوز، فرزانه معصومی در پنل سومین همایش بین المللی سنگ آهن ایران اظهار کرد: معدنکاران روی زمین در مناطق دورافتاده سرمایه گذاری کرده اند و نه در برجهای شهری. وی افزود: ما معدنکاران دوست داریم، به صورت فنی و پدرانه رصد شویم و نه تنبیهی و توبیخی. من ندیدم هیچ پدری بچه خود را اعدام کند. توی گوشش می زند اما در عین حال راهکار را هم به او نشان می دهد. عضو هیات مدیره اتحادیه تولیدکنندگان و صادرکنندگان محصولات معدنی ایران عنوان کرد: اغلب سنگ آهنی ها دو سال است درگیر مشکلات خاص با یک سری افراد خاص و با یک ادبیات جدید در سازمانهای استانی هستند. معصومی اضافه کرد: معدن در حال تبدیل شدن به یک غیر مزیت برای کشور است و مشکلات معدن باید به صورت فنی حل شود.
مطالب مرتبط
نظرات
ADS
ADS
پربازدید