Performancing Metrics

انفجار تروریستی در کامرون شش کشته بر جا گذاشت | اتاق خبر
کد خبر: 181838
تاریخ انتشار: 11 آذر 1394 - 20:50
دو انفجار انتحاری امروز ( چهارشنبه ) در شمال کشور آفریقایی کامرون شش کشته برجای گذاشت که سه تن از قربانیان مردم غیر نظامی بوده اند....

دو انفجار انتحاری امروز ( چهارشنبه ) در شمال کشور آفریقایی کامرون شش کشته برجای گذاشت که سه تن از قربانیان مردم غیر نظامی بوده اند.

میشل اومارو معاون استاندار وازا در شمال کامرون در این باره گفت: انفجار فوق در دورترین نقطه شمال کامرون رخ داد که علاوه بر کشته شدن سه تروریست انتحاری، سه تن از شهروندان این منطقه نیز کشته شده اند. گمان می رود که افراد مسلح از اعضای گروهک تروریستی بوکوحرام باشند، اما تاکنون هیچ گروهی مسئولیت این حملات را به عهده نگرفته است. این حملات درحالی صورت می گیرد که یک مسئول بلندپایه سازمان ملل متحد دیروز سه شنبه گفت که عناصر گروه تروریستی بوکوحرام در حال پیشروی در غرب آفریقا هستند و فرصت اندکی برای متوقف کردن آن ها وجود دارد. گروه تروریستی تکفیری بوکوحرام که در صدد تشکیل دولت مستقلی در شمال شرقی نیجریه هستند، حملات خود به کشورهای نیجر، چاد و کامرون در همسایگی نیجریه را گسترش داده اند. از سوی دیگر، طی شش سال اخیر و در حملات تروریستی این گروهک تروریستی، دست کم 17 هزار نفر کشته و بیش از 2 میلیون و 600 هزار نفر دیگر آواره شده اند.

منبع: ایرنا

مطالب مرتبط
نظرات
ADS
ADS
پربازدید