Performancing Metrics

ویدا جوان: "حدیث عزیزی" شخصیتی ساختگی اما پر از هیجان است | اتاق خبر
کد خبر: 182019
تاریخ انتشار: 12 آذر 1394 - 07:10
بازیگر "آسمان من" گفت: شخصیتی که من در این نقش ایفا کرده ام یک شخصیت کاملا ساختگی است در کشور ما هیچ زنی چنین مسولیتی ندارد چون حمل اسلحه برای زن ممنوع است و این خود برا
بازیگر "آسمان من" گفت: شخصیتی که من در این نقش ایفا کرده ام یک شخصیت کاملا ساختگی است در کشور ما هیچ زنی چنین مسولیتی ندارد چون حمل اسلحه برای زن ممنوع است و این خود برای من جذابیت زیادی به همراه داشت

به گزارش اتاق خبر، ویدا جوان بازیگر سریال "آسمان من" در گفتگو با خبرنگار رادیو و تلویزیون خبرگزاری برنا، درباره تفاوت این نقشش با سایر نقش های پیشین خود چنین گفت: شخصیتی که من در این نقش ایفا کرده ام یک شخصیت کاملا ساختگی است در کشور ما هیچ زنی چنین مسولیتی ندارد چون حمل اسلحه برای زن ممنوع است و این خود برای من جذابیت زیادی به همراه داشت.

وی اضافه کرد: اما حدیث عزیزی شخصیت داستان دانشجوی ترم آخر امنیت پرواز است دختری که با وجود این که فرزند سردار شهید می باشد اما می خواهد بدون هیچ استفاده ای از نام و مقام پدرش روی پای خود بایستد و بر اساس توانایی خود به ادامه تحصیلات و شغلش ادامه دهد.

این بازیگر خوش آتیه و مستعد درباره جذابیت این نقش، افزود: این نقش برای من بسیار هیجان انگیز و جذاب بود. یادگیری تیراندازی ، کار در اتاقک پرواز که پرواز را شبیه سازی می کند و خلبان ها را آن جا آموزش می دهد و ورود به اتاق پرواز و همچنین ایستایی و محکم بودن  این شخصیت  همگی به جذابیت همکاری با این سریال اضافه می کرد. همیشه گفتم که کارگردان این سریال یعنی آقای محمدرضا آهنج و سوژه  این سریال مرا یاد مادرم می اندازد. چون مادر من هم در وزارت دفاع کار می کرد و با وجود این که می توانست از نام برادرانش برای ادامه وپیشرفت کار استفاده کند اما خودش به تنهایی به پیشرفت و موفقیت در شغلش ادامه داد.

بازیگر سریال "پژمان" درباره تفاوت نقش های جدی و طنز تصریح کرد: در هر حال بازیگر باید هر نقشی که به او محول می شود را به خوبی ایفا کند اما به نظر من بازی در کمدی از سطح بالاتری برخوردار است . در کمدی باید ذهن بازیگر پویا باشد و بداهه پردازی های قوی داشته باشد کمدین ها در ایران در درجه اول بازیگران خوبی هستند و بعد در سطح بالاتری از کمدی به ایفای نقش می پردازند.

در ادامه او از بازخوردهایی که ازاین سریال در جامعه و از مردم می گرفت  چنین گفت: من خیلی درگیر تئاتر هستم و زیاد نتوانستم بازخورد مردم را ببینم اما خیلی از همکارانم این سریال را دوست داشتند و این مجموعه را مجموعه ای خوش ساخت می دانند. شخصیت پردازی ها را بسیار دوست داشتند. بعضی از این شخصیت ها که از روی واقعیت ساخته شده اند که این خود در جذابیت سریال خیلی موثر است.

این بازیگر در ادامه خاطرنشان کرد: "آسمان من "بازیگران صاحب نام زیادی دارد، در واقع نقش ها طوری بوده که نمی توان آنها را به بازیگران آماتور داد و من در کنار همه این عوامل از کار لذت بردم.

وی در رابطه با فعالیت های آینده خود یادآور شد: بعد از سریال "شمعدونی" دیگر سرکار تصویری نرفتم و تنها وقتم را برای تئاتر گذراندم می خواستم خودم را روی صحنه محک بزنم و در این مدت توانسته ام با کارگردانان زیادی هم کار کنم.

او در ادامه این را اضافه کرد: مردم اعتقاد دارند چون من دختر سردار شهید را بازی می کنم من هم عینا مثل او باشم اما من با وجود احترامی که برای شخصیت هایی مثل حدیث عزیزی قائلم باید بگویم که من ویدا جوان هستم و عین وی نمی توانم به مسائل پیرامون خود نگاه کنم.

منبع: برنا

کلید واژه ها :
مطالب مرتبط
نظرات
ADS
ADS
پربازدید