Performancing Metrics

کمیسیونهای تخصصی اتاق ایران و عراق | اتاق خبر
کد خبر: 293
تاریخ انتشار: 1 خرداد 1390 - 14:16

تشکیل کمیسیونهای تخصصی اتاق مشترک بازرگانی ایران و عراق  

به گزارش اتاق نیوز ؛با توجه به ضرورت تخصصی نمودن امور و تعاملات تجاری مابین دو کشور ایران و عراق و بهره گیری از توان کارشناسی و  تجربیات عملی اعضای اتاق ، در این راستا طی فراخوان دبیرخانه اتاق مشترک بازرگانی ایران و عراق به اعضا جهت عضویت در کمیسیونها، اولین جلسه کمیسیونهای  "سرمایه گذاری، بیمه و بانک" و "صنعت و معدن" با موضوع انتخاب هیأت رئیسه و بررسی تصویب برنامه کاری کمیسیون تشکیل شد.

در این جلسات که با حضور شرکت های برتر  و فعال صادراتی برگزار شد بر ایجاد پایگاههای تخصصی برای پیگیری مطالبات و مصوبات تسهیلات تخصصی از مبادی ذیربط  تأکید شد.

در جلسه کمیسیون  سرمایه گذاری بیمه و بانک فاطمه شعبانی رئیس اتاق مشترک بازرگانی ایران و تایلند و عضو هیأت رئیسه اتاق مشترک ایران و عراق به عنوان رئیس کمیسیون انتخاب شد. همچنین در جلسه کمیسیون صنعت و معدن اعضای هیأت رئیسه تعیین شد ند.

با کلید خوردن تشکیل کمیسیون های اتاق مشترک بازرگانی ایران و عراق و تشکیل کمیته های تخصصی ،تلاش می شود در این کمیسیون ها با ارائه راهکارهای مناسب، زمینه  برای برطرف شدن مسائل و مشکلات پیشروی صادرات به عراق فراهم شود. در جلسه کمیسیون تجارت و بازرگانی که با حضور بسیاری از شرکت های فعال و برندهای برتر صادراتی برگزار شد ضمن ارائه گزارش وضعیت بازار عراق در سال 89 و بررسی آیین نامه کمیسیون، محمدی(شرکت شمسا) به عنوان رئیس کمیسیون و گل نهالی (بازرگانی صنایع شیر ایران) و حیاتی(ارس پولاد) و به عنوان نواب رئیس و نیلی(مدیریت تجارت دانا) به عنوان عضو علی البدل همچنین استاد(تجارت بین المللی اروند) به عنوان عضو هیأت رئیسه انتخاب شدند.همچنین در این جلسه مسئولان کمیته های اجرایی نیز بنا به زمینه فعالیت مدعوین مشخص گردید.

در دومین جلسه کمیسیون حمل و نقل و گمرکات حضار ضمن مطرح کردن موضوعات در خصوص شناخت معضلات و مشکلات حمل و نقل و گمرک، امنیت و حفاظت تردد و تشکیل شرکت های حمل و نقل مشترک به رأی گیری جهت مشخص شدن ترکیب هیأت رئیسه کمیسیون پرداختند که خانم نیکپور(حمل و نقل کوله بار) به عنوان رئیس و  مومنی (سیر و سفر) و عیقرلو(پرشین بوشهر دریا) به عنوان نواب رئیس ومحمودی(حمل و نقل حامل) به عنوان عضو هیأت رئیسه و شریفی به عنوان عضو علی البدل حائز اکثریت آرا شدند.همچنین مقرر شد این کمیسیون دارای 3 کمیته حمل و نقل بار، حمل و نقل مسافری و کمیته گمرک  باشد.

در دومین جلسه از کمیسیون بیمه، بانک و سرمایه گذاری ابراهیم پور (بیمه ملت) و میزبان(عضو هیأت مدیره اتاق مشترک بازرگانی ایران و عراق) به عنوان نواب رئیس و  مقصود پیشه (بیمه معلم) به عنوان عضو علی البدل و  محمدی (بانک کشاورزی)به عنوان عضو هیأت رئیسه برای مدت دو سال قبول سمت نمودند.

انتهای پیام

مطالب مرتبط
نظرات
ADS
ADS
پربازدید