Performancing Metrics

لوگوی جدید الکامپ در فاصله یک هفته‌ای شروع این نمایشگاه رونمایی شد | اتاق خبر
کد خبر: 300110
تاریخ انتشار: 14 آذر 1394 - 17:00
سازمان نظام صنفی رایانه‌ای کشور، نشانه (لوگو) جدید نمایشگاه الکامپ را معرفی کرد.
نشانه تازه الکامپ متشکل از یک رخ سه گوش با نرمشی در گوشه‌ها و پهلو و با سویه‌گیری به جلو به رنگ بنفش است که با یک حرف E انگلیسی به رنگ سفید (نخستین حرف Elecomp) درآمیخته شده است.

خوانا بودن، تازگی، سادگی و به یاد ماندنی بودن از جمله اهدافی است که در طراحی این نشانه مدنظر بوده است. مهدی گوران سوادکوهی، طراح این نشانه می‌گوید: «از حرف E انگلیسی به این دلیل استفاده شده که "الکامپ" کوته شده چند واژه انگلیسی است و در فارسی معنا ندارد. از سوی دیگر نمایشگاه رویکردی بین‌المللی دارد و برآن است تا با دعوت از شرکت‌های خارجی به مشارکت، به کسب و کار فعالان رونقی دوباره و بیشتر ببخشد و در آخر بتواند به نام‌وارگی "برندینگ" خود در نگاه جهانیان بیفزاید.» به گفته وی، رنگ بنفش بکار رفته نیز نشانی از تازگی، شادمانی و جشنوارگی دارد. 

گفتنی است برای نمایشگاه الکامپ به عنوان بزرگ‌ترین نمایشگاه صنعت فناوری اطلاعات ایران، هرگز هویت بصری تدوین نشده یا بکار گرفته نشده است. در سال‌های گذشته، نشانه‌هایی برای این نمایشگاه استفاده می‌شد که عموما، ترکیبی دستکاری شده از نشانه مرورگر اینترنت اکسپلورر بود که به گفته سوادکوهی، به شایسته چنین نمایشگاهی در سطح بین‌المللی نیست.

نمایشگاه ایران الکامپ 1394 از 23 آذر ماه به مدت 4 روز در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران برپا خواهد شد.

منبع: شبکه

نظرات
ADS
ADS
پربازدید