Performancing Metrics

با این اپلیکیشن کتاب بخرید | اتاق خبر
کد خبر: 300199
تاریخ انتشار: 15 آذر 1394 - 08:12
دنیا به سمت دنیای الکترونیکی رفته است بنابراین حمل و نقل کتاب معنایی ندارد. از این رو محققان در یک شرکت دانش بنیان موفق شدند نرم افزاری با عنوان «طاقچه» را برای کتاب خوان ها ارائه کنند تا کتاب به راحتی از طریق تلفن همراه قابل دسترسی باشد.

اتاق خبر - اپلیکیشن «طاقچه»، کتاب فروشی است که قابل نصب بر روی گوشی های اندروید، ios، تبلت ها و ... است. این اپلیکیشن بر روی تمام پلتفرم ها کار می کند. نرم افزار طاقچه، تقریبا یک میلیون کاربر دارد. همچنین ایرانیان خارج از کشور هم می توانند از این اپلیکیشن بهره ببرند به طوریکه روزانه ۵ الی ۶ کتاب به غیر از فروش داخلی، به آنها فروخته می شود.

با توجه به مشکلات کشور و فروش غیر قانونی مجلات و کتابها، وجود چنین نرم افزاری ضروری است تا مراجل فروش کتاب و مجله به صورت آنلاین، قانونی شود. در واقع می توان گفت کار اصلی این اپلیکیشن، فروش کتاب و مجله به صورت قانونی است.

حدود  ۳۵۰ ناشر معروف کتابهایشان را به این نرم افزار عرضه می کنند. این اپلیکیشن در حال گسترش به کشورهای فارسی زبان افغانستان و تاجیکستان نیز هست. همچنین نسخه عربی این نرم افزار تا ۶ ماه دیگر در کشورهای عربی منتشر می شود.

منبع: بی باک نیوز

نظرات
ADS
ADS
پربازدید